Podziemia City 17

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „{{Stub-zalazek|Wiecej informacji}} Lokacja przez którą mamy okazję przebrnąc w Half-Life 2: Episode One. Są to głównie tunele samochodowe w większości zasy...”)
 
m
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Stub-zalazek|Wiecej informacji}}
+
{{Stub}}
Lokacja przez którą mamy okazję przebrnąc w [[Half-Life 2: Episode One]]. Są to głównie tunele samochodowe w większości zasypane albo zalane radioaktywnymi ściekami. Są opanowane przez [[headcrab]]y, [[zombie]] a niektórch miejscach przez [[antilion]]y. Jeden z trudniejszych rozdziałów  
+
[[Plik:Podziemia.jpg|200px|thumb|right|Parking podziemny opanowany przez antliony]]
 +
'''Podziemia City 17''' - jedna z lokacji w [[Half-Life 2: Episode One]]. Są to głównie tunele samochodowe w większości zasypane albo zalane radioaktywnymi ściekami. Są opanowane przez [[headcrab]]y, [[zombie]] a w niektórych miejscach przez [[antlion]]y. Jeden z trudniejszych rozdziałów  
 
ze względu na wszechobecny mrok.
 
ze względu na wszechobecny mrok.
[[Plik:Podziemia.jpg|200px|thumb|right|Parking podziemny opanowany przez antiliony]]
 
  
 
==Przebieg gry==
 
==Przebieg gry==
Po ucieczce z cytadeli Alyx i Gordon zmuszeni są do ewakuacji przez podziemia. Na początku wędrowki spotykaja nowy rodzaj zombie: [[Zombine]]. Zobaczywszy co potrafi ten rodzaj udają sie w dalsą wędrówke. Po przebrnięciu przez tunele Alyx i Gordon docierają do windy. Uruchomienie dźwigu powoduje przywołanie ogromnej ilosci zombie. Po zjechaniu windy na dół i wejsciu do niej drzwi sie zamykaja. W drodze na góre widzimy zombie udeżajacego w kratę oraz antiliona jedzącego zombie.
+
Po wykolejeniu się pociągu przewożącego [[stalker]]y, którym Alyx i Gordon mieli uciec z Cytadeli poza miasto, zostają oni zmuszeni są do ewakuacji przez podziemia. Na początku wędrówki spotykają nowy rodzaj zombie: [[Zombine]]. Zobaczywszy co potrafi, udają się w dalszą wędrówkę. Po przebrnięciu przez tunele, docierają do windy. Uruchomienie dźwigu powoduje przywołanie ogromnej ilości zombie. Po zjechaniu windy na dół i wejściu do niej drzwi się zamykają. W drodze na górę można zobaczyć na kolejnych piętrach walkę między zombie, a antlionami.
  
 
+
{{Lokacje}}
 
+
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2: Episode One]]
 
+
 
+
 
+
(troche niewypal z tym zdjeciem i prosze o wybaczenie ;P)
+
 
+
 
+
{{Kategoria-Lokacje}}
+
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life'a 2: Episode One]]
+

Aktualna wersja na dzień 14:57, 13 lip 2011

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Parking podziemny opanowany przez antliony

Podziemia City 17 - jedna z lokacji w Half-Life 2: Episode One. Są to głównie tunele samochodowe w większości zasypane albo zalane radioaktywnymi ściekami. Są opanowane przez headcraby, zombie a w niektórych miejscach przez antliony. Jeden z trudniejszych rozdziałów ze względu na wszechobecny mrok.

[edytuj] Przebieg gry

Po wykolejeniu się pociągu przewożącego stalkery, którym Alyx i Gordon mieli uciec z Cytadeli poza miasto, zostają oni zmuszeni są do ewakuacji przez podziemia. Na początku wędrówki spotykają nowy rodzaj zombie: Zombine. Zobaczywszy co potrafi, udają się w dalszą wędrówkę. Po przebrnięciu przez tunele, docierają do windy. Uruchomienie dźwigu powoduje przywołanie ogromnej ilości zombie. Po zjechaniu windy na dół i wejściu do niej drzwi się zamykają. W drodze na górę można zobaczyć na kolejnych piętrach walkę między zombie, a antlionami.