Edytujesz „Aperture Tag”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | to sequel logiczno-zręcznościowej gry Portal 2. Premiera na Steamie i w Ameryce Północnej miała miejsce 15 Lipca 2014.Gra posiada dwa tryby rozgrywki: dla pojedynczego gracza (w którym główną bohaterką jest Obiekt testowy o nieznanym imieniu)i tryb kooperacji dla dwóch graczy (Atlas i P-body), również między platformami PC, Mac i Playstation 3. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | == Fabuła: == | |
+ | Akcja toczy się po wydarzeniach z Portal 2 i Portal.Jesteśmy budzeni przez rdzeń osobowości imieniem Nigel(czyt.Najdżel)z komory chibernacyjnej (odkrytej w trybie kooperacji na końcu rozgrywki)na początku go nie widzimy i nie mamy pewności o jego pochodzeniu jednak po kilku testach ukazuje się on nam na ekranie komunikacyjnym. | ||
− | + | Na początku przechodzimy parę testów "dla głupich" jak to nazwał Nigel mających sprawdzić nasze możliwości motoryczne.Następnie Dostajemy działko żelowe (narazie tylko z możliwością użycia żelu repulsywnego) | |
− | + | Gracz testuje głownie w opuszczonych (jednak już przystosowanych) podziemnych kulach Aperture Science Innovators (z wyjątkiem kilku testów) niedługo potem dostaje możliwość użycia żelu napędzającego. | |
− | + | W trakcie kilku testów (potem stale) Nigel nadzoruje ich przebieg osobiście (na prowadnicy) i w tym czasie obiecuje chłodny napój pod koniec testowania. | |
− | + | Potem rozpoczyna się testowanie puzzlowe składające się z 4 testów po ostatnim gracz dostaje obiecany chłodny napój i jest odsyłany do spalarni osobiście przez Nigela który jednak nie wykazuje ku temu chęci jednak wykonuje posłuszne protokół testowania.Graczowi koniec w końcu udaje się zeskoczyć z platformy prowadzącej w płomienie,wtedy Nigel informuje, że jesteśmy bardzo podobni do pewnej testerki którą próbowała zabić jego szefową i która to wysadziła cały obiekt i zabiła jego szefową (prawdopodobnie mówi o Chell i GlaDos) i abyśmy nie sprawiali w przyszłości kłopotu zgodnie z procedurą wypuści nas. | |
− | + | Gdy wsiądziemy do windy czeka nas podobna przejażdżka co na końcu Portala 2 (jednak bez opery robotów) | |
− | + | na powierzchni widzimy tunel kolejowy, pociąg i las jednak po chwili wszystko okazuje się być oszustwem gdy spada sufit stanowiący niebo.Tu gra kończy się napisami końcowymi.(najprawdopodobniej powstanie druga część.) |