Edytujesz „Borealis:Zrzuty ekranu prezentujące mapy w CS”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 2: | Linia 2: | ||
== Ukrycie HUD-u == | == Ukrycie HUD-u == | ||
− | Podstawową rzeczą, którą należy wykonać przed tworzeniem zdjęć opisujących mapy, jest ukrycie interfejsu użytkownika ( | + | Podstawową rzeczą, którą należy wykonać przed tworzeniem zdjęć opisujących mapy, jest ukrycie interfejsu użytkownika (HUd-u). W CS 1.6 będzie on domyślnie ukryty, jeśli załadujemy mapę przy użyciu polecenia <code>map</code> wywołanego w konsoli w menu głównym. W CS:S i CS:GO należy jednak ukryć go ręcznie, przy użyciu poniższych komend: |
* <code>sv_cheats 1</code> | * <code>sv_cheats 1</code> | ||
* <code>cl_drawhud 0</code> | * <code>cl_drawhud 0</code> |