Edytujesz „Borealis:Zrzuty ekranu prezentujące mapy w CS”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 2: Linia 2:
  
 
== Ukrycie HUD-u ==
 
== Ukrycie HUD-u ==
Podstawową rzeczą, którą należy wykonać przed tworzeniem zdjęć opisujących mapy, jest ukrycie interfejsu użytkownika (HUD-u). W CS 1.6 będzie on domyślnie ukryty, jeśli załadujemy mapę przy użyciu polecenia <code>map</code> wywołanego w konsoli w menu głównym. W CS:S i CS:GO należy jednak ukryć go ręcznie, przy użyciu poniższych komend:
+
Podstawową rzeczą, którą należy wykonać przed tworzeniem zdjęć opisujących mapy, jest ukrycie interfejsu użytkownika (HUd-u). W CS 1.6 będzie on domyślnie ukryty, jeśli załadujemy mapę przy użyciu polecenia <code>map</code> wywołanego w konsoli w menu głównym. W CS:S i CS:GO należy jednak ukryć go ręcznie, przy użyciu poniższych komend:
 
* <code>sv_cheats 1</code>
 
* <code>sv_cheats 1</code>
 
* <code>cl_drawhud 0</code>
 
* <code>cl_drawhud 0</code>

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)