Edytujesz „Hivehand”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>hl1</ikony>
 
<ikony>hl1</ikony>
{{Broń HL
+
{{BronHL infobox
 
|grafika=HiveHand.jpg
 
|grafika=HiveHand.jpg
 
|grupa=[[Xen]]
 
|grupa=[[Xen]]
Linia 10: Linia 10:
 
|predkosc=szybka
 
|predkosc=szybka
 
|magazynek=8 Thornetów  
 
|magazynek=8 Thornetów  
|noszone=Nieskończona
+
|noszone=Nieskończona (odnawia się)
 
|uzycie=<span></span>
 
|uzycie=<span></span>
 
*[[Gordon Freeman]]
 
*[[Gordon Freeman]]
Linia 25: Linia 25:
 
==Taktyka==
 
==Taktyka==
 
*Szybkość strzelania Hivehand'a jest całkiem wolna a pociski nie zadają jakichś nadzwyczajnych obrażeń przeciwnikowi. Główną zaletą Hivehand'a jest to ze pociski mogą docierać do celów ukrytych za rogami, na przykład, budynków oraz to, że gonią one swój cel. Drugi tryb ataku, strzela thornetami znacznie szybciej (prawie natychmiastowo opróżniając cały magazynek), ale nie będą one podążały za celem. Ten tryb może być wykorzystywany do zadawania ogromnej ilości uszkodzeń podczas pośpiechu lub w walce na małą odległość, oraz do niszczenia wolno stojących obiektów takich jak beczki (pociski wystrzelone za pomocą pierwszego trybu będą odbijały się od nieorganicznych obiektów w poszukiwaniu tych żywych).
 
*Szybkość strzelania Hivehand'a jest całkiem wolna a pociski nie zadają jakichś nadzwyczajnych obrażeń przeciwnikowi. Główną zaletą Hivehand'a jest to ze pociski mogą docierać do celów ukrytych za rogami, na przykład, budynków oraz to, że gonią one swój cel. Drugi tryb ataku, strzela thornetami znacznie szybciej (prawie natychmiastowo opróżniając cały magazynek), ale nie będą one podążały za celem. Ten tryb może być wykorzystywany do zadawania ogromnej ilości uszkodzeń podczas pośpiechu lub w walce na małą odległość, oraz do niszczenia wolno stojących obiektów takich jak beczki (pociski wystrzelone za pomocą pierwszego trybu będą odbijały się od nieorganicznych obiektów w poszukiwaniu tych żywych).
*Hivehand bardzo przydaje się do eliminacji wrogów takich jak [[Standard Headcrab]] i [[Barnacle]] w celu zaosczędzenia konwencjonalnej amunicji.
+
*Hivehand może być użyty do eliminacji wrogów takich jak [[Standard Headcrab]] i [[Barnacle]], po to aby zaoszczędzić amunicję.
*Hivehand ma nieskończone zasoby "amunicji" i może wyprodukować niezliczoną ilość thornetów; chociaż może pomieścić tylko 8 pocisków gotowych do użycia, wystrzelone insekty są szybko zasępiane nowymi. Również gdy wszystkie thornety zostaną wyczerpane, Hivehand nieco się trzęsie, zanim się naładuje, jak gdyby tracił oddech.
+
*Hivehand ma nieskończone zasoby amunicji i może wyprodukować niezliczoną ilość thornetów; chociaż może pomieścić tylko 8 pocisków gotowych do użycia, wystrzelone insekty są szybko zasępiane nowymi. Również gdy wszystkie thornety zostaną wyczerpane, Hivehand groźnie się trzęście zanim się naładuje, jak gdyby tracił oddech.
 
*Z powodu jego nieskończonej amunicji i zdolności naprowadzających pocisków, Hivehand jest wyjątkowo użyteczną bronią w trybie multiplayer, w miejscach gdzie gracze spawnują się z bardzo małą ilością amunicji a cel rzadko się porusza.
 
*Z powodu jego nieskończonej amunicji i zdolności naprowadzających pocisków, Hivehand jest wyjątkowo użyteczną bronią w trybie multiplayer, w miejscach gdzie gracze spawnują się z bardzo małą ilością amunicji a cel rzadko się porusza.
 
*Hivehand jest bardzo dobrą bronią przeciwko [[Alien Controller]]om, z racji tego, że posiada nieskończoną amunicję i możliwości samonaprowadzające.
 
*Hivehand jest bardzo dobrą bronią przeciwko [[Alien Controller]]om, z racji tego, że posiada nieskończoną amunicję i możliwości samonaprowadzające.
*Co nieco zaskakujące, Hivehand działa również pod wodą, przez co może zostać również użyty przeciwko [[Ichthyosaur]]owi, a dzięki samonaprowadzaniu można go zabić bez wskakiwania do wody (chociaż zabierze to ogromną ilość czasu).
 
 
*Zdolności samonaprowadzające Hivehandu mogą odwrócić uwagę działek automatycznych umożliwiając graczowi zarówno prześlizgnięcie się przed działkiem jak i dają możliwość zniszczenia go.
 
*Zdolności samonaprowadzające Hivehandu mogą odwrócić uwagę działek automatycznych umożliwiając graczowi zarówno prześlizgnięcie się przed działkiem jak i dają możliwość zniszczenia go.
 
*Hivehand nie robi krzywdy [[Nihilanth]]owi - szerszenie przelatują przez jego ciało.
 
*Hivehand nie robi krzywdy [[Nihilanth]]owi - szerszenie przelatują przez jego ciało.
Linia 35: Linia 34:
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
 
*Początkowo Alien Grunty miały używać broni takich jak: "Black Hole Gun" oraz "Alien Organic Chainsaw" czy też "Spore Missile Launcher". Zostały ona jednak wycięte z gry i zastąpione przez Hivehand.
 
*Początkowo Alien Grunty miały używać broni takich jak: "Black Hole Gun" oraz "Alien Organic Chainsaw" czy też "Spore Missile Launcher". Zostały ona jednak wycięte z gry i zastąpione przez Hivehand.
*Hivehand był z początku nazwany "Alien Organic Assult Rifle" (ang. ''organiczny karabin szturmowy / automatyczny obcych'') i różnił się designem od wersji finalnej. Design obecnego Hivehand'a pochodzi z innej wyciętej broni "Alien Organic Chainsaw" (ang. ''organiczna piła łańcuchowa obcych'').
+
*Hivehand był z początku nazwany "Alien Organic Assult Riffle" (ang. ''organiczny karabin szturmowy / automatyczny obcych'') i różnił się designem od wersji finalnej. Design obecnego Hivehand'a pochodzi z innej wyciętej broni "Alien Organic Chainsaw" (ang. ''organiczna piła łańcuchowa obcych'').
 
*Hivehand pierwotnie nie miał swojego modelu i był raczej "wbudowany" w prawą rękę Alien Grunta. Prawdopodobnie było to tylko tymczasowe.
 
*Hivehand pierwotnie nie miał swojego modelu i był raczej "wbudowany" w prawą rękę Alien Grunta. Prawdopodobnie było to tylko tymczasowe.
 
*Po tym jak [[Valve Software]] przestało używać pomarańczowych i czerwonych cząstek dla thornetów, pociski emitowały niebieskie poświaty (smugi) zamiast czerwonych. Pomarańczowe poświaty jednak pozostały. Jak zostało napisane w komentarzu do kodu gry: [[Ted Backman]] sugerował również ciemno różowy kolor poświaty.
 
*Po tym jak [[Valve Software]] przestało używać pomarańczowych i czerwonych cząstek dla thornetów, pociski emitowały niebieskie poświaty (smugi) zamiast czerwonych. Pomarańczowe poświaty jednak pozostały. Jak zostało napisane w komentarzu do kodu gry: [[Ted Backman]] sugerował również ciemno różowy kolor poświaty.
Linia 71: Linia 70:
  
 
{{Bronie}}
 
{{Bronie}}
{{Overwiki|nazwa=Hivehand|adres=http://combineoverwiki.net/wiki/Hivehand}}
+
{{Overwiki|nazwa=Hivehand|adres=http://half-life.wikia.com/wiki/Hivehand}}
  
 
[[overwiki:Hivehand]]
 
[[overwiki:Hivehand]]
  
 
[[Kategoria: Bronie w Half-Life]]
 
[[Kategoria: Bronie w Half-Life]]

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)