Edytujesz „Minerva: Metastasis”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>hl2|mod</ikony> | <ikony>hl2|mod</ikony> | ||
{{Mod infobox | {{Mod infobox | ||
− | |grafika= | + | |grafika= |
|twórcy=[[Adam Foster]] | |twórcy=[[Adam Foster]] | ||
|data wydania= | |data wydania= | ||
Linia 7: | Linia 7: | ||
Metastasis 2: 12 marca, 2006<br /> | Metastasis 2: 12 marca, 2006<br /> | ||
Metastasis 3 i 4: 1 października 2007 | Metastasis 3 i 4: 1 października 2007 | ||
− | |gra podstawowa=[[Half-Life 2: Episode | + | |gra podstawowa=[[Half-Life 2: Episode Two]] |
|tryb gry=singleplayer | |tryb gry=singleplayer | ||
|obecna wersja= | |obecna wersja= | ||
− | |rozmiar= | + | |rozmiar= |
|download=[http://www.moddb.com/mods/minerva/downloads POBIERZ] | |download=[http://www.moddb.com/mods/minerva/downloads POBIERZ] | ||
}} | }} | ||
Linia 17: | Linia 17: | ||
==Fabuła== | ==Fabuła== | ||
− | Gracz steruje poczynaniami przeprogramowanego | + | Gracz steruje poczynaniami przeprogramowanego żołnierza Kombinatu wysłanego z misją zbadania sekretów wyspy położonej na Bałtyku. Dostaje się tam za pomocą przejętego helikoptera [[Kombinat]]u (pilot jest najprawdopodobniej następnym przeprogramowanym szturmowcem). Błąd pilota powoduje wysadzenie bohatera w niewłaściwym miejscu, zaraz koło starej przystani portowej znajdującej się na wyspie. Żołnierze tam stacjonujący rozpoczynają ostrzał dziwnie zachowujących się jednostek, jednak helikopter wycofuje się a gracz zmuszony jest okrążyć wyspę pokonując kolejne przyczółki i zbierając podstawowe uzbrojenie (misja miała mieć przebieg bezkrwawego sabotażu, jednak przekształciła się w serie potyczek). Z bohaterem cały czas ma kontakt osoba nazywająca siebie [[wpl:Minerwa|Minervą]], zaś bohatera "jej marną namiastką [[wpl:Prometeusz (mitologia)|Prometeusza]]". Jest to postać pełna złośliwości i cynizmu, traktuje podopiecznego jak doświadczalnego królika, często go obraża i przypomina mu, że jest zdrajcą ludzkości. Zdaje się czerpać chorą satysfakcję z trudnego położenia Prometeusza. Kontekst jej dialogów często nawiązuje bezpośrednio do greckiej mitologii. |
− | Bohater po oczyszczeniu Przystani z wrogów schodzi przez kanał awaryjny do wnętrza kompleksu znajdującego się pod powierzchnią wyspy (jest to ogromny bunkier z czasów II wojny światowej dodatkowo poszerzony przez siły Kombinatu). Odkrywa tam wylęgarnie [[headcrab]]ów, technologię dającą możliwość bombardowanie celów za pomocą impulsów z satelity, aktywną linię | + | Bohater po oczyszczeniu Przystani z wrogów schodzi przez kanał awaryjny do wnętrza kompleksu znajdującego się pod powierzchnią wyspy (jest to ogromny bunkier z czasów II wojny światowej dodatkowo poszerzony przez siły Kombinatu). Odkrywa tam wylęgarnie [[headcrab]]ów, technologię dającą możliwość bombardowanie celów za pomocą impulsów z satelity, aktywną linię pociągów transportowych oraz portal uruchamiany Czarną Energią. Prometeuszowi udaje się sabotować urządzenia, jednak Minerva uświadamia go, że użyła satelity do zbombardowania kompleksu razem z graczem. Bohaterowi udaje się przeżyć atak i rozpoczyna ucieczką przez płonące podziemia pełne [[Zombie]] oraz zdezorientowane grupy żołnierzy. Minerva pełna uznania postanawia dać szansę Prometeuszowi odwołując na pewien czas następny impuls z satelity. |
− | Po dotarciu na | + | Po dotarciu na powierzchnie Bohater jest atakowany przez posiłki Kombinatu (zostają przetransportowane najpewniej z terenów Szwecji, która jest najbliżej miejsca gry). Gracz po zestrzeleniu [[gunship]]a pozwala pilotowi przejętego helikoptera na zabranie go z wyspy. Następuje następny atak impulsem, wyspa zostaje najprawdopodobniej rozerwana i zalana przez morze. Helikopter kieruje się na tereny dawnej Polski. |
==Wideosolucja== | ==Wideosolucja== | ||
<videoflash>QGrJdTxA2Hc|640|385</videoflash> | <videoflash>QGrJdTxA2Hc|640|385</videoflash> | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | == | + | ==Galera== |
<gallery> | <gallery> | ||
− | + | Grafika:MINERVVA2.jpg| Prometeusz w chwili pierwszego ataku satelitarnego. | |
− | Grafika:MINERVVA2.jpg| | + | |
− | + | ||
</gallery> | </gallery> | ||
Linia 48: | Linia 36: | ||
* [http://developer.valvesoftware.com/wiki/MINERVA MINERVA w Valve Developer Community] | * [http://developer.valvesoftware.com/wiki/MINERVA MINERVA w Valve Developer Community] | ||
* [http://www.hylobatidae.org/minerva/blogsheep.php Blog Adama Fostera] | * [http://www.hylobatidae.org/minerva/blogsheep.php Blog Adama Fostera] | ||
− | + | ||
− | + | ||
[[Kategoria:Modyfikacje Half-Life'a 2]] | [[Kategoria:Modyfikacje Half-Life'a 2]] | ||
− | |||
[[overwiki:MINERVA]] | [[overwiki:MINERVA]] |