Edytujesz „Nóż”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 8: | Linia 8: | ||
| kraj = | | kraj = | ||
| odrzut = | | odrzut = | ||
− | | obrazenia = | + | | obrazenia = małe |
| magazynek = | | magazynek = | ||
| ogien = | | ogien = | ||
Linia 22: | Linia 22: | ||
| przeladowanie = | | przeladowanie = | ||
}} | }} | ||
− | '''Nóż''' – broń biała | + | '''Nóż''' – jedyna broń biała udostępniona graczom w serii [[Counter-Strike]]. Jest podstawową bronią [[Antyterroryści|Antyterrorystów]] i [[Terroryści|Terrotystów]]. |
− | Każdy rozpoczyna grę z nożem w ekwipunku, nie da się go wyrzucić | + | Każdy rozpoczyna grę z nożem w ekwipunku, nie da się go wyrzucić. Nóż posiada dwa tryby ataku – pierwszy zadaje szybkie, niskie obrażenia; drugi – zadaje powolny, choć bardziej skuteczny, cios. |
− | + | Podczas noszenia tej broni, szybkość ruchu wynosi standardowe 250 ups, czyli ta broń nie spowalnia gracza. Dlatego jest często używana do tzw. rushowania (czyli szybkiego ataku). | |
− | + | ||
− | + | ||
== Zalety i wady == | == Zalety i wady == | ||
Linia 37: | Linia 35: | ||
* Dźgnięcie w plecy przy użyciu drugorzędnego ataku (domyślnie PPM) zawsze powoduje śmierć przeciwnika. | * Dźgnięcie w plecy przy użyciu drugorzędnego ataku (domyślnie PPM) zawsze powoduje śmierć przeciwnika. | ||
* Ostatnia szansa ratunku gdy skończyła nam się amunicja. | * Ostatnia szansa ratunku gdy skończyła nam się amunicja. | ||
− | |||
| wady = | | wady = | ||
− | * Niskie obrażenia | + | * Niskie obrażenia głownego ataku (domyślnie LPM). |
* Niska częstotliwość drugorzędnego ataku. | * Niska częstotliwość drugorzędnego ataku. | ||
* Bardzo mały zasięg. | * Bardzo mały zasięg. | ||
Linia 47: | Linia 44: | ||
== Właściwości == | == Właściwości == | ||
− | {| class="wikitable" | + | {| class="wikitable" |
− | + | ||
− | + | ||
! rowspan="2" | Część ciała | ! rowspan="2" | Część ciała | ||
! colspan="2" | Pierwszorzędny atak | ! colspan="2" | Pierwszorzędny atak | ||
Linia 60: | Linia 55: | ||
|- | |- | ||
| Głowa | | Głowa | ||
− | | | + | | 51 |
− | | | + | | 42 |
+ | | 75 | ||
| 65 | | 65 | ||
− | |||
|- | |- | ||
| Klatka pier., ramię | | Klatka pier., ramię | ||
− | | 40/ | + | | 40/41 |
− | | | + | | 33/35 |
| 65 | | 65 | ||
| 55 | | 55 | ||
|- | |- | ||
| Brzuch | | Brzuch | ||
− | | 40/ | + | | 40/41 |
− | | | + | | 33/35 |
| 65 | | 65 | ||
| 55 | | 55 | ||
|- | |- | ||
| Nogi | | Nogi | ||
− | | | + | | 39/40 |
− | | | + | | 33/35 |
| 65 | | 65 | ||
| 55 | | 55 | ||
|- | |- | ||
− | + | ! colspan="5" | <center><small>Ciosy zadane od tyłu zabierają <span style="color: red;">195</span> punktów życia</small></center> | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | ! colspan="5" | <center><small> | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
|} | |} | ||
== Taktyka == | == Taktyka == | ||
− | Noż najlepiej wyciągać, kiedy kończy się amunicja w pierwszej i drugiej broni, wtedy jest potrzebny do szaleńczego ataku. Jeżeli przeciwnik ma mało punktów życia, uderza się prawym przyciskiem myszy. To uderzenie zabiera 65 HP i może uśmiercić przeciwnika. Po zajściu wroga od tyłu uderzając PPM można zabrać 195 | + | Noż najlepiej wyciągać, kiedy kończy się amunicja w pierwszej i drugiej broni, wtedy jest potrzebny do szaleńczego ataku. Jeżeli przeciwnik ma mało punktów życia, uderza się prawym przyciskiem myszy. To uderzenie zabiera 65 HP i może uśmiercić przeciwnika. Po zajściu wroga od tyłu uderzając PPM można zabrać 195 PH, co skutkuje jego natychmiastowym zgonem. Przy próbie niespodziewanego zabójstwa ciosem w plecy, najlepiej wyciągnąć nóż dopiero w ostatniej chwili, aby mieć czym się bronić, gdy nie uda się podejść odpowiednio blisko. |
== Osiągnięcia == | == Osiągnięcia == | ||
− | |||
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
|- | |- | ||
Linia 223: | Linia 117: | ||
| style="text-align:center"|Wygraj 100 walk na noże | | style="text-align:center"|Wygraj 100 walk na noże | ||
|} | |} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
== Ciekawostki == | == Ciekawostki == |