Edytujesz „News:Przemowa na Games for Learning Day. 3 miliony Portali 2”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
{{NewsUp  
 
{{NewsUp  
| grafika=Portal2_3mln_big.png
+
| grafika=Portalwmacpft jpg jpgcopy.jpg
 
| ico=Aperture.png  
 
| ico=Aperture.png  
 
| data=23 czerwca 2011 r.  
 
| data=23 czerwca 2011 r.  
 
| autor=Septuater}}  
 
| autor=Septuater}}  
'''[[Gabe Newell]] ujawnił, że [[Portal 2]] sprzedał się w 3 milionach egzemplarzy.'''
+
'''Gabe Newell ujawnił, że Portal 2 sprzedał się w 3 milionach egzemplarzy.'''
  
Informacja ta padła z ust współzałożyciela i prezesa [[Valve]] podczas jego przemówienia w czasie "Games for Learning Day" na ósmym, corocznym festiwalu "Games for Change" organizowanym przez Games for Learning Institute<ref>{{Cytuj |autor=Cheryl Byrne |url=http://g4li.org/?news=gabe-newell-keynote-for-2nd-annual-games-for-learning-day-at-g4c |tytul=Gabe Newell, Keynote for 2nd Annual Games for Learning Day at G4C |serwis=Games for Learning Institute |data=17 maja 2011 |dostep=23-06-2011}}</ref>. Stan sprzedaży Portala 2 był tylko jedną z ciekawych informacji, które Gabe ujawnił odpowiadając na pytania zgromadzonych. Przemowa opiewała m.in. edukacyjne aspekty tworzenia gier. I datę premiery Episode Three.
+
Informacja ta padła z ust współzałożyciela i prezesa Valve podczas jego przemówienia w czasie "Games for Learning Day" na ósmym, corocznym festiwalu "Games for Change" organizowanym przez Games for Learning Institute<ref>{{Cytuj |autor=Cheryl Byrne |url=http://g4li.org/?news=gabe-newell-keynote-for-2nd-annual-games-for-learning-day-at-g4c |tytul=Gabe Newell, Keynote for 2nd Annual Games for Learning Day at G4C |serwis=Games for Learning Institute |data=17 maja 2011 |dostep=23-06-2011}}</ref>. Stan sprzedaży Portala 2 był tylko jedną z ciekawych informacji, które Gabe ujawnił odpowiadając na pytania zgromadzonych. Przemowa opiewała m.in. edukacyjne aspekty tworzenia gier. I datę premiery Episode Three.
  
Gabe Newell stwierdził, że nie ma żadnej przepaści między grami edukacyjnymi, a odnoszącymi sukces komercyjny, za przykład podając Portala 2. Uznał też, że ów gra naprawdę może być używana do nauki praktycznej fizyki, tak jak "czytanie Newtona i Einsteina" do nauki teorii. Aby udowodnić, że gry są "potężnym narzędziem do nauki i badań" i są przy tym bardzo przystępne, przeprowadził prezentację, w której na scenę trafił dwuletni chłopiec imieniem Josh i zaczął grać w Portala 2. Newell opowiedział także o grupie siódmoklasistów, którzy zostali zaproszeni do siedziby Valve i skutecznie nauczeni obsługi programu do tworzenia map w grach [[Source]] - Hammer, przy okazji [[Left 4 Dead 2]]. Gabe wyraził też negatywną opinię na temat większości obecnych na rynku gier edukacyjnych, mówiąc, że ich twórcy usprawiedliwiają ich marną jakość i niewielką ilość pracy włożonej w ich tworzenie tym, że nie są produktami komercyjnymi.
+
Gabe Newell stwierdził, że nie ma żadnej przepaści między grami edukacyjnymi, a odnoszącymi sukces komercyjny, za przykład podając Portala 2. Uznał też, że ów gra naprawdę może być używana do nauki praktycznej fizyki, tak jak "czytanie Newtona i Einsteina" do nauki teorii. Aby udowodnić, że gry są "potężnym narzędziem do nauki i badań" i są przy tym bardzo przystępne, przeprowadził prezentację, w której na scenę trafił dwuletni chłopiec imieniem Josh i zaczął grać w Portala 2. Newell opowiedział także o grupie siódmoklasistów, którzy zostali zaproszeni do siedziby Valve i skutecznie nauczeni obsługi programu do tworzenia map w grach Source - Hammer, przy okazji Left 4 Dead 2. Gabe wyraził też negatywną opinię na temat większości obecnych na rynku gier edukacyjnych, mówiąc, że ich twórcy usprawiedliwiają ich marną jakość i niewielką ilość pracy włożonej w ich tworzenie tym, że nie są produktami komercyjnymi.
  
 
Podczas przemowy Gabe wspomniał także o ogromnym znaczeniu gier multiplayerowych i massive-multiplayerowych - takich jak World of Warcraft. Opowiedział przy tym o znajomych dzieciach, które doskonale znają geografię [[wpl:Azeroth|Azeroth]], a nie wiedzą gdzie leży Kanada.
 
Podczas przemowy Gabe wspomniał także o ogromnym znaczeniu gier multiplayerowych i massive-multiplayerowych - takich jak World of Warcraft. Opowiedział przy tym o znajomych dzieciach, które doskonale znają geografię [[wpl:Azeroth|Azeroth]], a nie wiedzą gdzie leży Kanada.
Linia 16: Linia 16:
 
{{Cytat|-When does Half Life Episode 3 comes out?<br />-If you know enough to ask the question, you know enough what the answer is.|Gabe i widz}}
 
{{Cytat|-When does Half Life Episode 3 comes out?<br />-If you know enough to ask the question, you know enough what the answer is.|Gabe i widz}}
 
Gabe naprawdę wierzy w społeczność.
 
Gabe naprawdę wierzy w społeczność.
 
<videoflash type="vimeo">25780504|540|250</videoflash>
 
  
 
{{Przypisy}}
 
{{Przypisy}}

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)