Edytujesz „Overwatch Elite”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 31: | Linia 31: | ||
==Losy w ''Episode Two''== | ==Losy w ''Episode Two''== | ||
[[Plik:Hl22010042016524402.png|thumb|right|150px|Straż przednia Advisora]] | [[Plik:Hl22010042016524402.png|thumb|right|150px|Straż przednia Advisora]] | ||
− | Po zniszczeniu Cytadeli, oddziały elitarne, i tak już nieliczne, zostały rozproszone po terenach naokoło [[City 17]] - [[Peryferie|Peryferiach]]; zajmują się ochroną wykluwających się [[Advisor]]ów (po wyjściu z jaskini w [[Kopalnia Zwycięstwa|Kopalni Zwycięstwa]], po zbliżeniu kamery na most, można zaobserwować ich oddział maszerujący przed maszyną wiozącą kapsułę z Advisorem), ale też małymi atakami na posterunki ruchu oporu ( | + | Po zniszczeniu Cytadeli, oddziały elitarne, i tak już nieliczne, zostały rozproszone po terenach naokoło [[City 17]] - [[Peryferie|Peryferiach]]; zajmują się ochroną wykluwających się [[Advisor]]ów (po wyjściu z jaskini w [[Kopalnia Zwycięstwa|Kopalni Zwycięstwa]], po zbliżeniu kamery na most, można zaobserwować ich oddział maszerujący przed maszyną wiozącą kapsułę z Advisorem) , ale też małymi atakami na posterunki ruchu oporu (Mały oddział zaatakował Gordona podczas zasadzki w [[Zajazd White Forest|zajeździe White Forest]]). |
==Episode Three== | ==Episode Three== | ||
Linia 49: | Linia 49: | ||
* Gracz trafiony kulą energii nie zostaje zdematerializowany, ale trafienie zadaje duże obrażenia, może zepchnąć nas w przepaść oraz zdezorientować. | * Gracz trafiony kulą energii nie zostaje zdematerializowany, ale trafienie zadaje duże obrażenia, może zepchnąć nas w przepaść oraz zdezorientować. | ||
*Elitarni żołnierze są trudniejsi do zlokalizowania ze względu na mniejszą ilość raportów, które wysyłają. | *Elitarni żołnierze są trudniejsi do zlokalizowania ze względu na mniejszą ilość raportów, które wysyłają. | ||
− | * Grając na poziomie trudnym przeciwnicy ci są wstanie przeżyć trafienie z granatnika zamontowanego w [[pistolet maszynowy | + | * Grając na poziomie trudnym przeciwnicy ci są wstanie przeżyć trafienie z granatnika zamontowanego w [[pistolet maszynowy|pistolecie maszynowym]]. |
* Żołnierze potrafią trafić cel czający się za rogiem za pomocą kuli energii, jest to dobrze widoczne w zasadzce w zajeździe White Forest, oraz modyfikacji [[Minerva: Metastasis]]. | * Żołnierze potrafią trafić cel czający się za rogiem za pomocą kuli energii, jest to dobrze widoczne w zasadzce w zajeździe White Forest, oraz modyfikacji [[Minerva: Metastasis]]. | ||
* Poprzez swoje umiejętności, zabójczą skuteczność, unikalny wygląd i symbol czaszki przywodzą na myśl niemieckie oddziały SS. | * Poprzez swoje umiejętności, zabójczą skuteczność, unikalny wygląd i symbol czaszki przywodzą na myśl niemieckie oddziały SS. | ||
Linia 55: | Linia 55: | ||
* Hełm Combine Elite został przeniesiony z projektu, który nie pojawił się w wersji finalnej [[Half-Life 2]]- [[Combine Assassin]]a | * Hełm Combine Elite został przeniesiony z projektu, który nie pojawił się w wersji finalnej [[Half-Life 2]]- [[Combine Assassin]]a | ||
*Kula wystrzelona przez Overwatch Elite ma duży współczynnik trafienia. | *Kula wystrzelona przez Overwatch Elite ma duży współczynnik trafienia. | ||
− | * Elitarni nie korzystają z [[Granat | + | * Elitarni nie korzystają z [[Granat MK3A2|granatów]]. |
− | + | ||
*Kule energii są wystrzeliwane z częstotliwością jedna na 2 przeładowania podstawowej amunicji AR2. | *Kule energii są wystrzeliwane z częstotliwością jedna na 2 przeładowania podstawowej amunicji AR2. | ||