Edytujesz „Overwatch Elite”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 31: Linia 31:
 
==Losy w ''Episode Two''==
 
==Losy w ''Episode Two''==
 
[[Plik:Hl22010042016524402.png|thumb|right|150px|Straż przednia Advisora]]
 
[[Plik:Hl22010042016524402.png|thumb|right|150px|Straż przednia Advisora]]
Po zniszczeniu Cytadeli, oddziały elitarne, i tak już nieliczne, zostały rozproszone po terenach naokoło [[City 17]] - [[Peryferie|Peryferiach]]; zajmują się ochroną wykluwających się [[Advisor]]ów (po wyjściu z jaskini w [[Kopalnia Zwycięstwa|Kopalni Zwycięstwa]], po zbliżeniu kamery na most, można zaobserwować ich oddział maszerujący przed maszyną wiozącą kapsułę z Advisorem), ale też małymi atakami na posterunki ruchu oporu (mały oddział zaatakował Gordona podczas zasadzki w  [[Zajazd White Forest|zajeździe White Forest]]).
+
Po zniszczeniu Cytadeli, oddziały elitarne, i tak już nieliczne, zostały rozproszone po terenach naokoło [[City 17]] - [[Peryferie|Peryferiach]]; zajmują się ochroną wykluwających się [[Advisor]]ów (po wyjściu z jaskini w [[Kopalnia Zwycięstwa|Kopalni Zwycięstwa]], po zbliżeniu kamery na most, można zaobserwować ich oddział maszerujący przed maszyną wiozącą kapsułę z Advisorem) , ale też małymi atakami na posterunki ruchu oporu (Mały oddział zaatakował Gordona podczas zasadzki w  [[Zajazd White Forest|zajeździe White Forest]]).
  
 
==Episode Three==
 
==Episode Three==
Linia 49: Linia 49:
 
* Gracz trafiony kulą energii nie zostaje zdematerializowany, ale trafienie zadaje duże obrażenia, może zepchnąć nas w przepaść oraz zdezorientować.  
 
* Gracz trafiony kulą energii nie zostaje zdematerializowany, ale trafienie zadaje duże obrażenia, może zepchnąć nas w przepaść oraz zdezorientować.  
 
*Elitarni żołnierze są trudniejsi do zlokalizowania ze względu na mniejszą ilość raportów, które wysyłają.
 
*Elitarni żołnierze są trudniejsi do zlokalizowania ze względu na mniejszą ilość raportów, które wysyłają.
* Grając na poziomie trudnym przeciwnicy ci są wstanie przeżyć trafienie z granatnika zamontowanego w [[pistolet maszynowy (HL2)|pistolecie maszynowym]].
+
* Grając na poziomie trudnym przeciwnicy ci są wstanie przeżyć trafienie z granatnika zamontowanego w [[pistolet maszynowy|pistolecie maszynowym]].
 
* Żołnierze potrafią trafić cel czający się za rogiem za pomocą kuli energii, jest to dobrze widoczne w zasadzce w zajeździe White Forest, oraz modyfikacji [[Minerva: Metastasis]].
 
* Żołnierze potrafią trafić cel czający się za rogiem za pomocą kuli energii, jest to dobrze widoczne w zasadzce w zajeździe White Forest, oraz modyfikacji [[Minerva: Metastasis]].
 
* Poprzez swoje umiejętności, zabójczą skuteczność, unikalny wygląd i symbol czaszki przywodzą na myśl niemieckie oddziały SS.
 
* Poprzez swoje umiejętności, zabójczą skuteczność, unikalny wygląd i symbol czaszki przywodzą na myśl niemieckie oddziały SS.
Linia 55: Linia 55:
 
* Hełm Combine Elite został przeniesiony z projektu, który nie pojawił się w wersji finalnej [[Half-Life 2]]- [[Combine Assassin]]a
 
* Hełm Combine Elite został przeniesiony z projektu, który nie pojawił się w wersji finalnej [[Half-Life 2]]- [[Combine Assassin]]a
 
*Kula wystrzelona przez Overwatch Elite ma duży współczynnik trafienia.  
 
*Kula wystrzelona przez Overwatch Elite ma duży współczynnik trafienia.  
* Elitarni nie korzystają z [[Granat odłamkowy (HL2)|granatów]].
+
* Elitarni nie korzystają z [[Granat MK3A2|granatów]].
* Podczas rozdziału ''[[„Za Freemanem!”]]'' można napotkać na Overwatch Elite wyposażonego w [[Pistolet maszynowy (HL2)|pistolet maszynowy]], który nie jest standardowym jego wyposażeniem. Jest to niedopatrzenie ze strony twórców, gdyż żołnierz ten co jakiś czas próbuje użyć ataku specjalnego przewdzianego dla AR2.
+
 
*Kule energii są wystrzeliwane z częstotliwością jedna na 2 przeładowania podstawowej amunicji AR2.
 
*Kule energii są wystrzeliwane z częstotliwością jedna na 2 przeładowania podstawowej amunicji AR2.
  

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)