Edytujesz „Overwatch Sniper”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | [[Grafika:Sniperc.jpg|thumb|right]] | |
− | + | ||
− | + | ||
− | | | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
'''Overwatch Sniper''' to jednostka piechoty [[Kombinat]]u, wyspecjalizowana w posługiwaniu się stacjonarnym karabinem snajperskim. | '''Overwatch Sniper''' to jednostka piechoty [[Kombinat]]u, wyspecjalizowana w posługiwaniu się stacjonarnym karabinem snajperskim. | ||
− | == Zachowanie, wygląd i sposoby działania == | + | ==Zachowanie, wygląd i sposoby działania== |
− | Snajperami zostają [[Overwatch Soldier|żołnierze]], którzy zostali przydzieleni do obsługi stacjonarnego karabinu snajperskiego na wyznaczonych pozycjach. Nie różnią się wyglądem od zwykłych szturmowców. Ze względu na brak własnej woli będą utrzymywać jedną pozycję przez cały czas i eliminować dane cele. Pierwszych snajperów można spotkać przy jednym z wyjść z miasteczka [[Ravenholm]] | + | Snajperami zostają [[Overwatch Soldier|żołnierze]], którzy zostali przydzieleni do obsługi [[Karabin snajperski Kombinatu|stacjonarnego karabinu snajperskiego]] na wyznaczonych pozycjach. Nie różnią się wyglądem od zwykłych szturmowców. Ze względu na brak własnej woli będą utrzymywać jedną pozycję przez cały czas i eliminować dane cele. Pierwszych snajperów można spotkać przy jednym z wyjść z miasteczka [[Ravenholm]], gdzie uniemożliwiają rozprzestrzenianie się [[zombie]] poza jego teren, oraz jego ponowne zasiedlenie przez [[Ruch Oporu]]. Ich pozycje zazwyczaj znajdują się wysoko, w miejscach niedostępnych dla przeciwników, takie jak okna budynków. Ich obecność można poznać po wiązce mocnego, błękitnego lasera, który bada okolice. |
− | |||
− | |||
− | |||
Karabin snajperski ma własne, ograniczone źródło zasilania, które służy do wytwarzania pocisków pulsacyjnych, podobnych do [[AR2]]. Pociski posiadają dużą prędkość, siłę obalającą, ale niską wartość przebicia. Świadczy o tym fakt, że nie mogą trafić celu, jeśli chroni go chociażby płyta z giętej blachy. Cała broń wydaje się dosyć ciężka i toporna w użyciu, jednak bardzo zaawansowana technicznie, posiada zintegrowane przyrządy celownicze, najprawdopodobniej o dużym przybliżeniu. Można nawet stwierdzić, że jest to działko stacjonarne. | Karabin snajperski ma własne, ograniczone źródło zasilania, które służy do wytwarzania pocisków pulsacyjnych, podobnych do [[AR2]]. Pociski posiadają dużą prędkość, siłę obalającą, ale niską wartość przebicia. Świadczy o tym fakt, że nie mogą trafić celu, jeśli chroni go chociażby płyta z giętej blachy. Cała broń wydaje się dosyć ciężka i toporna w użyciu, jednak bardzo zaawansowana technicznie, posiada zintegrowane przyrządy celownicze, najprawdopodobniej o dużym przybliżeniu. Można nawet stwierdzić, że jest to działko stacjonarne. | ||
− | == Sposoby walki z tym przeciwnikiem == | + | ==Sposoby walki z tym przeciwnikiem== |
− | Ostrzeliwując pozycję snajpera ze zwykłej broni nie można nic zdziałać, jest on zbyt dobrze chroniony. Jedynym sposobem na pozbycie się oponenta jest więc trafienie go rakietą, [[Granat | + | Ostrzeliwując pozycję snajpera ze zwykłej broni nie można nic zdziałać, jest on zbyt dobrze chroniony. Jedynym sposobem na pozbycie się oponenta jest więc trafienie go rakietą, [[Granat MK3A2|granatem]] lub przeprogramowaną [[Mina energetyczna|miną energetyczną]]. Zwłoki snajpera w większości przypadków wypadają w efektownym wybuchu, ale karabin zostaje na miejscu. |
− | == Ciekawostki == | + | ==Ciekawostki== |
− | * Jedyny model jego broni widziany przez gracza znajduje się w | + | *Jedyny model jego broni widziany przez gracza znajduje się w [[Half-Life 2: Episode Two|Episode Two]] i jest on wykorzystywany przez [[Alyx]]. |
− | * [[Vortigaunt]]y potrafią ładować zapasy energii karabinu snajperskiego. | + | *[[Vortigaunt]]y potrafią ładować zapasy energii karabinu snajperskiego. |
− | * W czasie [[Powstanie|Powstania w City 17]] grupa snajperów zdołała wziąć w ogień krzyżowy [[Barney Calhoun|Barneya Calhouna]] | + | *W czasie [[Powstanie|Powstania w City 17]] grupa snajperów zdołała wziąć w ogień krzyżowy [[Barney Calhoun|Barneya Calhouna]]. |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | == Galeria == | + | ==Galeria== |
<gallery> | <gallery> | ||
− | + | Grafika:Sniper Rifle2.jpg | Karabin snajperski w EP2 | |
− | Grafika:Sniper Rifle2.jpg| Karabin snajperski w EP2 | + | Grafika:Combine sniper rifle.jpg | Model karabinu |
− | Grafika:Combine sniper rifle.jpg| Model karabinu | + | Plik:Sniper rtb.jpg | Niewykorzystany concept art [[Ted Backman|Teda Backmana]] |
− | Plik:Sniper rtb.jpg| Niewykorzystany concept art [[Ted Backman|Teda Backmana]] | + | |
</gallery> | </gallery> | ||
Linia 49: | Linia 25: | ||
[[Kategoria:Kombinat]] | [[Kategoria:Kombinat]] | ||
− | |||
− |