Edytujesz „Podziemia (L4D2)”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 4: Linia 4:
 
  |nr=2
 
  |nr=2
 
  |grafika=Underground L4D2.jpg
 
  |grafika=Underground L4D2.jpg
  |kampania=[[Ścieżki losu]]
+
  |kampania=[[The Passing]]
 
  |gra=[[Left 4 Dead 2]]
 
  |gra=[[Left 4 Dead 2]]
 
  |mapa= c6m2_bedlam
 
  |mapa= c6m2_bedlam
  |poprzedni=[[Brzeg rzeki]]
+
  |poprzedni=[[The Riverbank]]
  |nastepny=[[Port (L4D2)|Port]]
+
  |nastepny=[[The Port]]
 
}}
 
}}
  
'''Podziemia''' drugim rozdziałem w kampanii ''Ścieżki losu'' do [[Left 4 Dead 2]].
+
'''The Underground''' jest drugim rozdziałem w kampanii ''The Passing'' do [[Left 4 Dead 2]].
  
Gracze opuszczają [[saferoom]] i idą przez ulice i budynki [[Rayford]], aż docierają do klubu Jazzowego. Okazuje się, że w piwnicach tego baru znajduje się podziemne przejście, prowadzące pod rzeką. Dalsza część rozdziału prowadzi ocalałych przez ścieki, z dwoma barierkami, które uruchamiają alarmy. Zmusza to bohaterów do przebicia się przez nieustającą hordę do Saferoomu ulokowanego na końcu ścieków.
+
Gracze opuszczają saferoom i idą przez ulice i budynki [[Rayford]], aż docierają do klubu Jazzowego. Okazuje się, że w piwnicach tego baru znajduje się podziemne przejście, prowadzące pod rzeką. Dalsza część rozdziału prowadzi ocalałych przez ścieki, z dwoma barierkami, które uruchamiają alarmy. Zmusza to bohaterów do przebicia się przez nieustającą hordę do Saferoomu ulokowanego na końcu ścieków.
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
Linia 20: Linia 20:
 
*W barze ze stołami bilardowymi ramki okien wydają się być zrobione z drewna. Jednak kiedy w nie strzelimy, to wydadzą dźwięk tłuczenia szkła, a dziura po kuli będzie wyglądała jak po postrzale szyby.
 
*W barze ze stołami bilardowymi ramki okien wydają się być zrobione z drewna. Jednak kiedy w nie strzelimy, to wydadzą dźwięk tłuczenia szkła, a dziura po kuli będzie wyglądała jak po postrzale szyby.
 
*Po prawej stronie od klubu Jazzowego można zauważyć winorośl rosnącą na ścianie. W trybie Versus jest to drabinka dla zarażonych, jednak nie została zakodowana poprawnie i ocaleni także mogą się na nią wspiąć. Jednak na górze nie znajduje się nic ciekawego.
 
*Po prawej stronie od klubu Jazzowego można zauważyć winorośl rosnącą na ścianie. W trybie Versus jest to drabinka dla zarażonych, jednak nie została zakodowana poprawnie i ocaleni także mogą się na nią wspiąć. Jednak na górze nie znajduje się nic ciekawego.
*Poziom ten potwierdza, że restauracje Jules' Free Crawfish, które są prezentowane w kampanii [[Parafia]], są dużą siecią, tak samo jak Burger Tank. Obejmuje ona co najmniej całe południe Stanów Zjednoczonych.  
+
*Poziom ten potwierdza, restauracje że Jules' Free Crawfish, które są prezentowane w kampanii [[Parafia]], są dużą siecią, tak samo jak Burger Tank. Obejmuje ona co najmniej całe południe Stanów Zjednoczonych.  
  
 
{{Kampanie}}
 
{{Kampanie}}
  
 
[[Kategoria:W centrum zarazy]]
 
[[Kategoria:W centrum zarazy]]

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)