Edytujesz „Szablon:Art tygodnia”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | '''[[ | + | '''[[City 17]]''' - to pokaźnych rozmiarów miasto, położone w bliżej nieokreślonym rejonie Europy Wschodniej, otoczone przez niezamieszkałe tereny zwane Wasteland. Przytłoczone imponującym ogromem Cytadeli, pełniło rolę kwatery głównej Kombinatu na Ziemi. Jest jedną z kilku głównych lokacji Half-Life 2 i jedyną w Half-Life 2: Episode One. |
− | + | ||
− | + | ||
− | <div align="right">'''[[ | + | Architektura City 17 odzwierciedla typowe postsowieckie miasta Europy Wschodniej. [[Grafika:HalfLife2 City17 TrainStationSquare.jpg|right|140px]]Jest ono mieszanką bardzo wielu stylów architektonicznych. Możemy tam zaobserwować takie style, jak przedwojenny neoklasycyzm, powojenny klasyczny projekt, radziecki modernizm czy postsowieckie, współczesne konstrukcje. |
− | + | ||
+ | |||
+ | <div align="right">'''[[City 17|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div> |