Edytujesz „Szablon:Art tygodnia”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
'''[[Portal ARG]]''' - (Alternate Reality Game, ang. Gra wirtualnej rzeczywistości) to umowna nazwa wydarzenia, które poprzedziło ujawnienie przez Valve prac nad Portal 2. Zapoczątkowały go 2 aktualizacje do gry Portal, 1 i 5 Marca, które zawierały ukryty przekaz.  
+
'''[[Half-Life 2: Episode Two]]''' jest drugim oficjalnym dodatkiem, do wydanego w 2004 roku ''[[Half-Life 2|Half-Life'a 2]]''.
[[Grafika:08640460.837.png|220px|right]]
+
Episode Two został wydany jako część zestawu ''[[The Orange Box]]'', można go również nabyć oddzielnie, za pomocą usługi Steam. Według polityki Valve, każda część sagi zorientowana jest w innym środowisku, w myśl tej zasady, przy developingu Episode Two skupiono się na stworzeniu rozległych terenów leśnych, długich podróży między istotnymi lokacjami i mniej liniowej rozgrywce.
Gracze rozszyfrowywali zakodowane w postaci: plików dźwiękowych, szyfrów i obrazów wiadomości, które odsłaniały kolejne informacje. Portal ARG cieszyła się dużym powodzeniem wśród fanów Valve, za jego pomysł i wykonanie w całości odpowiedzialny był zespół pracujący nad Portal 2, nie angażowano żadnych specjalistów od marketingu. W trakcie trwania Portal ARG, wśród fanów oraz na internetowych serwisach o grach, pojawiały się spekulacje zarówno, o możliwym ujawnieniu przez Valve prac nad Portal 2, jak i Half-Life 2: Episode Three, a nawet Half-Life 3.  
+
  
<div align="right">'''[[Portal ARG|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div>
+
[[Grafika:932149 20070420 screen001.jpg|right|150px]]
<br clear=all>
+
Po wielu poślizgach, Half-Life 2: Episode Two doczekał się dwustopniowej premiery. W pierwszej fazie gra została wydana 10 października 2007 w Ameryce Północnej i Rosji, następnie 18 października 2007r. w pozostałych krajach. Grę można było nabyć w wersji pudełkowej, lub poprzez usługę Steam, zarówno na PC jak i Xbox 360.
 +
 
 +
 
 +
<div align="right">'''[[Half-Life 2: Episode Two|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div>

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)