Edytujesz „Szablon:Art tygodnia”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | '''[[ | + | '''[[Half-Life 2: Episode One]]''' jest pierwszą częścią z trylogii epizodów, kontynuujących historię z wydanego w 2004 roku [[Half-Life 2|Half-Life'a 2]]. Został on stworzony przez [[Valve|Valve Corporation]] i wydany 1 czerwca 2006r, niemal dwa lata po premierze głównej gry. Pierwotnie gra miała nosić podtytuł Aftermath, lecz w międzyczasie Valve przyjęło taktykę wydawania swoich produktów w formie kolejnych epizodów, przez co przemianowano produkcję na Episode One. Podobnie jak Half-Life 2, gra działa w oparciu o silnik [[Source]], wzbogacony o nowe oświetlenie HDR, poprawione systemy animacji i sztucznej inteligencji. |
− | [[ | + | |
− | + | ||
− | <div align="right">'''[[ | + | [[Grafika:3 HL2EP1pcSCRN02.jpg|150px|right]] |
− | + | Akcja Episode One rozpoczyna się dokładnie w momencie zakończenia Half-Life 2. Wszystkie przedstawione wydarzenia mają miejsce w zrujnowanym w skutek długich walk [[City 17]]. Główny bohater- naukowiec [[Gordon Freeman]] oraz jego towarzyszka, młoda i piękna [[Alyx Vance]], starają się opuścić miasto w czas, walcząc z armią [[Kombinat|Kombinatu]] i pokonując wszelkie przeszkody, które stają im na drodze. | |
+ | |||
+ | |||
+ | <div align="right">'''[[Half-Life 2: Episode One|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div> |