Edytujesz „Team Fortress 2”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 24: Linia 24:
 
|nast. gra=
 
|nast. gra=
 
}}
 
}}
'''Team Fortress 2''' - sieciowy FPS wyprodukowany przez [[Valve Software]] i wydany 9 kwietnia 2007 roku w Ameryce Północnej i 11 kwietnia w Europie. Po raz pierwszy ukazała się w pakiecie [[The Orange Box]]a później trafiła do sprzedaży jako osobny tytuł. Można nabyć ją w wersji pudełkowej oraz poprzez platformę [[Steam]]. Główną cechą tej gry jest jej kreskówkowy wygląd rodem z kreskówek Looney Tunes. Pozwala to też łatwo odróżnić postacie. Gra obfituje w czarny humor, a od PEGI dostała oznaczenie +15. 11 czerwca została wydana na komputery Mac.
+
'''Team Fortress 2''' - sieciowy FPS wyprodukowany przez [[Valve Software]] i wydany 9 kwietnia 2008 roku w Ameryce Północnej i 11 kwietnia w Europie. Po raz pierwszy ukazała się w pakiecie [[The Orange Box]]a później trafiła do sprzedaży jako osobny tytuł. Można nabyć ją w wersji pudełkowej oraz poprzez platformę [[Steam]]. Główną cechą tej gry jest jej kreskówkowy wygląd rodem z kreskówek Looney Tunes. Pozwala to też łatwo odróżnić postacie. Gra obfituje w czarny humor, a od PEGI dostała oznaczenie +15. 11 czerwca została wydana na komputery Mac.
  
 
Gra w wersji na Xboxa 360 nie jest rozwijana. Nie ma w niej systemu przedmiotów, zatem każda klasa posiada tylko podstawowy arsenał, oraz występują w niej tylko podstawowe tryby gry.
 
Gra w wersji na Xboxa 360 nie jest rozwijana. Nie ma w niej systemu przedmiotów, zatem każda klasa posiada tylko podstawowy arsenał, oraz występują w niej tylko podstawowe tryby gry.
Linia 30: Linia 30:
 
==Rozgrywka==
 
==Rozgrywka==
 
W grze mamy dwie rywalizujące ze sobą drużyny - [[RED]] i [[BLU]]. Rozgrywka jest ściśle uzależniona od mapy na której toczona jest gra.  
 
W grze mamy dwie rywalizujące ze sobą drużyny - [[RED]] i [[BLU]]. Rozgrywka jest ściśle uzależniona od mapy na której toczona jest gra.  
Aktualnie jest 14 trybów rozgrywki i łącznie 74 oficjalne mapy.
+
Aktualnie jest 9 trybów rozgrywki, na łącznie 53 oficjalnych mapach.
  
 
===Zdobądź flagę===
 
===Zdobądź flagę===
Linia 64: Linia 64:
 
===Król wzgórza===
 
===Król wzgórza===
 
Obie drużyny walczą o kontrolę nad jednym punktem umiejscowionym pośrodku mapy. Po zajęciu punktu dana drużyna musi utrzymać go przez 3 minuty łącznie. Punkt może być wielokrotnie odbijany, po każdej stracie czas jednej drużyny zostaje "zamrożony", a aktywuje się licznik drużyny przeciwnej.   
 
Obie drużyny walczą o kontrolę nad jednym punktem umiejscowionym pośrodku mapy. Po zajęciu punktu dana drużyna musi utrzymać go przez 3 minuty łącznie. Punkt może być wielokrotnie odbijany, po każdej stracie czas jednej drużyny zostaje "zamrożony", a aktywuje się licznik drużyny przeciwnej.   
*'''Mapy''': koth_Viaduct, koth_Sawmill, koth_Nucleus, koth_Harvest, koth_Badlands, koth_Kong King, koth_Lakeside, koth_Suijin
+
*'''Mapy''': koth_Viaduct, koth_Sawmill, koth_Nucleus, koth_Harvest
 
+
 
===Dostawa specjalna===
 
===Dostawa specjalna===
 
W tym trybie gry, obie drużyny muszą przetransportować ładunek z Australium do rakiety, zanim członkowie przeciwnej drużyny zrobią to samo. Jeśli członek jednej drużyny upuści ładunek, tylko gracze z tej samej drużyny mogą go podnieść. W innym wypadku, zostanie on przeniesiony z powrotem do strefy zrzutu.
 
W tym trybie gry, obie drużyny muszą przetransportować ładunek z Australium do rakiety, zanim członkowie przeciwnej drużyny zrobią to samo. Jeśli członek jednej drużyny upuści ładunek, tylko gracze z tej samej drużyny mogą go podnieść. W innym wypadku, zostanie on przeniesiony z powrotem do strefy zrzutu.
 
*'''Mapy''': sd_doomsday
 
*'''Mapy''': sd_doomsday
 
===Mann vs. Machine===
 
===Mann vs. Machine===
Tryb gry dodany w aktualizacji o tej samej nazwie. Sześć graczy musi obronić bazę przed atakiem robotów, które chcą przenieść do niej bombę. Pomiędzy falami ataków, gracze mogą ulepszać swoje bronie, statystyki oraz manierki.
+
Tryb gry dodany w aktualizacji o tej samej nazwie. Do sześciu graczy musi obronić bazę przed atakiem robotów, które chcą przenieść do niej bombę. Pomiędzy atakami, gracze mogą ulepszać swoje bronie, statystyki oraz manierki.
*'''Mapy''': mvm_mannworks, mvm_coaltown, mvm_decoy, mvm_bigrock, mvm_mannhattan, mvm_rottenburg
+
*'''Mapy''': mvm_mannworks, mvm_coaltown, mvm_decoy, mvm_bigrock
  
 
==Postacie==
 
==Postacie==

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)