Edytujesz „Ted Backman”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
<ikony>valve</ikony>
 
 
{{PracownikValve infobox  
 
{{PracownikValve infobox  
 
|grafika=Ted_Backman.jpg
 
|grafika=Ted_Backman.jpg
 
|imieinazwisko=Ted Backman
 
|imieinazwisko=Ted Backman
 
|data=  
 
|data=  
|pochodzenie=Seattle, USA
+
|pochodzenie=Seattle
|stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta concept artów, rysownik i animator
+
|stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator
 
|gry=[[Half-Life]],[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Half-Life 2: Episode Three]], [[Left 4 Dead]] }}
 
|gry=[[Half-Life]],[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Half-Life 2: Episode Three]], [[Left 4 Dead]] }}
'''Ted Backman''' jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie [[Valve]]. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad [[Left 4 Dead]]. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Jego ulubiony kolor to szary."  
+
 
 +
'''Ted Backman''' jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie [[Valve]]. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad [[Left 4 Dead]]. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor."  
  
 
Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się  malarstwem Wayne Douglas Barlowe.
 
Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się  malarstwem Wayne Douglas Barlowe.
Linia 32: Linia 32:
 
*[[Zombie]]
 
*[[Zombie]]
  
===Galeria===
+
==Galeria==
<gallery perrow=6 widths=100px>
+
<gallery>
 
Grafika:Barnacle_koncept.jpg|Barnacle
 
Grafika:Barnacle_koncept.jpg|Barnacle
 
Grafika:Bullsquid_koncept.jpg|Bullsquid
 
Grafika:Bullsquid_koncept.jpg|Bullsquid
 
Grafika:Charger_koncept.jpg|Charger
 
Grafika:Charger_koncept.jpg|Charger
 
Grafika:Fast_Walker_koncept.jpg|Fast Walker
 
Grafika:Fast_Walker_koncept.jpg|Fast Walker
Grafika:Flocking_floater_koncept.jpg|Flocking floater
 
Grafika:Gonarch_koncept.jpg|Gonarch
 
Grafika:Houndeye-concept.jpg|Houndeye
 
Grafika:Ichthyosaur_koncept.jpg|Ichthyosaur
 
Grafika:Kingpin_koncept.jpg|Kingpin
 
Grafika:Mr._friendly_koncept.jpg|Mr. friendly
 
Grafika:Nihilanth_koncept.jpg|Nihilanth
 
Grafika:Zombie_koncept.jpg|Zombie
 
 
</gallery>
 
</gallery>
  
===Half-Life 2===
 
*[[Advisor]]
 
*[[Alien Combine Soldier]]
 
*[[Alien Fauna]]
 
*[[Antlion King]]
 
*[[Combine Assassin]]
 
*[[Dropship|Combine Dropship]]
 
*[[Combine Guard]]
 
*[[Combine Guard Gun]]
 
*[[Gunship|Combine Gunship]]
 
*[[ Combine Super Soldier]]
 
*[[Combine Synth Elite Soldier]]
 
*Konsul/[[Wallace Breen]]
 
*nowe rodzaje [[headcrab]]ów
 
*[[Hydra]]
 
*[[I.A. Latham]]
 
*[[Overwatch Elite]]
 
*Dwie pierwsze wersje [[Overwatch Sniper]]
 
*[[Overwatch Soldier]]
 
*[[Rebelianci]]/[[Obywatele]] (razem z [[Moby Francke]])
 
*[[Shield Scanner]]
 
*[[Stalker]]
 
*[[Stampeder]]
 
*[[Strider]]
 
*[[Tripod Hopper]]
 
*[[Wasteland Scanner]]
 
*Kilka rodzaji broni
 
*nowi [[Zombie]]
 
 
===Galeria===
 
<gallery perrow=6 widths=100px>
 
Grafika:Alien_combine_soldier_koncept.jpg|Alien Combine Soldier
 
Grafika:Alien_fauna_koncept.jpg|Alien fauna
 
Grafika:Antlion_King_koncept.jpg|Antlion King
 
Grafika:Combine_Assassin_koncept.jpg|Combine Assassin
 
Grafika:Combine_Dropship_koncept.jpg|Combine Dropship
 
Grafika:Gunship koncept.jpg|Combine Gunship
 
Grafika:Combine_Synth_Elite_Soldier_koncept.jpg|Combine Super Soldier
 
Grafika:Konsul_koncept.jpg|Konsul
 
Grafika:Hydra_koncept.jpg|Hydra
 
Grafika:I.A._Latham_koncept.jpg|I.A. Latham
 
Grafika:Super_soldier_koncept.jpg|Overwatch Elite
 
Grafika:Overwatch_Sniper_koncept.jpg|Overwatch Sniper
 
Grafika:Overwatch Soldier koncept.jpg|Overwatch Soldier
 
Grafika:Sacktick_koncept.jpg|Sacktick
 
Grafika:Stalker_koncept.jpg|Stalker
 
Grafika:Stampeder_koncept.jpg|Stampeder
 
Grafika:Strider_koncept.jpg|Strider
 
Grafika:Tripod_Hopper_koncept.jpg|Tripod Hopper
 
Grafika:Wasteland_Scanner_koncept.jpg|Wasteland Scanner
 
</gallery>
 
 
{{Pracownicy}}
 
  
 
[[Kategoria:Pracownicy Valve]]
 
[[Kategoria:Pracownicy Valve]]
 
[[overwiki:Ted Backman]]
 

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)