Szablon:Portal tf2 artykul

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(ostatni art, imo dobrze by było gdyby coś automatycznie przycinało tą grafike, na razie dałem poza szablonem, bo niechce tworzyć nowych plików)
(Anulowanie wersji nr 9554 utworzonej przez Elektryk (dyskusja))
 
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
<noinclude><sekcja id="tf2"></noinclude>
 
<noinclude><sekcja id="tf2"></noinclude>
<artykul tytul="Team Fortress Classic" link="News:Ważne ogłoszenie" grafika=>
+
<artykul tytul="Punkty kontrolne" link="Punkty kontrolne" grafika="CP.jpg">
[[Grafika:Tfc.jpg|200px|left|]]
+
Rozgrywka na mapach typu Punkty kontrolne (ang. Control Point) opiera się na przechwytywaniu i/lub obronie od dwóch do pięciu punktów kontrolnych. Są to okrągłe, metalowe platformy z kolorowym światłem po środku (ma ono barwę drużyny, która go aktualnie posiada; neutralne punkty świecą na biało). Aby przechwycić punkt, należy na nim stanąć i utrzymać się na tej pozycji aż do zmiany koloru punktu...
Team Fortress Classic (nazywane również skrótowo TFC) - remake modyfikacji Team Fortress na silniku GoldSrc. Stworzony przez twórców oryginalnej wersji gry, między innymi Robina Walkera i John Cooka. Wydany 30 maja 1999 jako darmowy dodatek multiplayer do gry Half-Life. Od 2004 roku dostępny jako osobna gra, do zakupienia wyłącznie przez platformę Steam. W 2000 roku gra doczekała się znacznej aktualizacji (do wersji 1.5), w której wprowadzono nowe modele postaci, mapy i tryby rozgrywki oraz zoptymalizowano kod gry...
+
<przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Punkty kontrolne" />
<przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Team Fortress Classic" />
+
<przycisk tekst="Zagłosuj" link="Borealis:GlosowanieTFArt" />
<przycisk tekst="Zagłosuj" link="Borealis:GlosowanieArt" />
+
 
</artykul>
 
</artykul>
 
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal TF2]]</noinclude>
 
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal TF2]]</noinclude>

Aktualna wersja na dzień 14:47, 31 mar 2011

Punkty kontrolne

CP.jpg

Rozgrywka na mapach typu Punkty kontrolne (ang. Control Point) opiera się na przechwytywaniu i/lub obronie od dwóch do pięciu punktów kontrolnych. Są to okrągłe, metalowe platformy z kolorowym światłem po środku (ma ono barwę drużyny, która go aktualnie posiada; neutralne punkty świecą na biało). Aby przechwycić punkt, należy na nim stanąć i utrzymać się na tej pozycji aż do zmiany koloru punktu...

Czytaj dalej

Zagłosuj