Szablon:Art tygodnia
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(jeszcze jeden ;p) |
(zmiana) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | ''' | + | '''City 17''' - to pokaźnych rozmiarów miasto, położone w bliżej nieokreślonym rejonie Europy Wschodniej, otoczone przez niezamieszkałe tereny zwane Wasteland. Przytłoczone imponującym ogromem Cytadeli, pełniło rolę kwatery głównej Kombinatu na Ziemi. Jest jedną z kilku głównych lokacji Half-Life 2 i jedyną w Half-Life 2: Episode One. |
− | + | Architektura City 17 odzwierciedla typowe postsowieckie miasta Europy Wschodniej. Jest ono mieszanką bardzo wielu stylów architektonicznych. Możemy tam zaobserwować takie style, jak przedwojenny neoklasycyzm, powojenny klasyczny projekt, radziecki modernizm czy postsowieckie, współczesne konstrukcje. Kombinat, wraz z pojawieniem się na Ziemi, wprowadził swój własny styl do architektury miasta, którego głównym celem było ograniczenie mobilności mieszkańców. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | <div align="right">'''[[ | + | <div align="right">'''[[City 17|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div> |
Wersja z 20:34, 25 lip 2009
City 17 - to pokaźnych rozmiarów miasto, położone w bliżej nieokreślonym rejonie Europy Wschodniej, otoczone przez niezamieszkałe tereny zwane Wasteland. Przytłoczone imponującym ogromem Cytadeli, pełniło rolę kwatery głównej Kombinatu na Ziemi. Jest jedną z kilku głównych lokacji Half-Life 2 i jedyną w Half-Life 2: Episode One.
Architektura City 17 odzwierciedla typowe postsowieckie miasta Europy Wschodniej. Jest ono mieszanką bardzo wielu stylów architektonicznych. Możemy tam zaobserwować takie style, jak przedwojenny neoklasycyzm, powojenny klasyczny projekt, radziecki modernizm czy postsowieckie, współczesne konstrukcje. Kombinat, wraz z pojawieniem się na Ziemi, wprowadził swój własny styl do architektury miasta, którego głównym celem było ograniczenie mobilności mieszkańców.