Szablon:Art tygodnia

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(zmiana)
(poprawka)
Linia 1: Linia 1:
 +
[[Grafika:HalfLife2 City17 TrainStationSquare.jpg|right|100px]]
 
'''City 17''' -  to pokaźnych rozmiarów miasto, położone w bliżej nieokreślonym rejonie Europy Wschodniej, otoczone przez niezamieszkałe tereny zwane Wasteland. Przytłoczone imponującym ogromem Cytadeli, pełniło rolę kwatery głównej Kombinatu na Ziemi. Jest jedną z kilku głównych lokacji Half-Life 2 i jedyną w Half-Life 2: Episode One.
 
'''City 17''' -  to pokaźnych rozmiarów miasto, położone w bliżej nieokreślonym rejonie Europy Wschodniej, otoczone przez niezamieszkałe tereny zwane Wasteland. Przytłoczone imponującym ogromem Cytadeli, pełniło rolę kwatery głównej Kombinatu na Ziemi. Jest jedną z kilku głównych lokacji Half-Life 2 i jedyną w Half-Life 2: Episode One.
  
Architektura City 17 odzwierciedla typowe postsowieckie miasta Europy Wschodniej. Jest ono mieszanką bardzo wielu stylów architektonicznych. Możemy tam zaobserwować takie style, jak przedwojenny neoklasycyzm, powojenny klasyczny projekt, radziecki modernizm czy postsowieckie, współczesne konstrukcje. Kombinat, wraz z pojawieniem się na Ziemi, wprowadził swój własny styl do architektury miasta, którego głównym celem było ograniczenie mobilności mieszkańców.
+
Architektura City 17 odzwierciedla typowe postsowieckie miasta Europy Wschodniej. Jest ono mieszanką bardzo wielu stylów architektonicznych. Możemy tam zaobserwować takie style, jak przedwojenny neoklasycyzm, powojenny klasyczny projekt, radziecki modernizm czy postsowieckie, współczesne konstrukcje.
  
  
 
<div align="right">'''[[City 17|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div>
 
<div align="right">'''[[City 17|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div>

Wersja z 20:35, 25 lip 2009

HalfLife2 City17 TrainStationSquare.jpg

City 17 - to pokaźnych rozmiarów miasto, położone w bliżej nieokreślonym rejonie Europy Wschodniej, otoczone przez niezamieszkałe tereny zwane Wasteland. Przytłoczone imponującym ogromem Cytadeli, pełniło rolę kwatery głównej Kombinatu na Ziemi. Jest jedną z kilku głównych lokacji Half-Life 2 i jedyną w Half-Life 2: Episode One.

Architektura City 17 odzwierciedla typowe postsowieckie miasta Europy Wschodniej. Jest ono mieszanką bardzo wielu stylów architektonicznych. Możemy tam zaobserwować takie style, jak przedwojenny neoklasycyzm, powojenny klasyczny projekt, radziecki modernizm czy postsowieckie, współczesne konstrukcje.


Czytaj całość | Weź udział w głosowaniu