Szablon:Art tygodnia

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(zmiana)
(zmiana)
Linia 1: Linia 1:
'''[[Overwatch Nexus]]''' był istotnym dla Kombinatu, majestatycznym gmachem, ulokowanym blisko centrum City 17.  
+
'''[[Hunter]]''' (znany również jako ministrider) to jednostka syntetyczna Kombinatu, zaprojektowana i stworzona w celu wspierania działań wojsk na terenach niezurbanizowanych, głównie w gęstych lasach. Spełnia on rolę zwiadowcy, lecz jest to też doskonała maszyna do zabijania - świetnie przystosowany do terenu na którym operuje, szybki, zwinny, precyzyjny i odporny na obrażenia. [[Grafika:Hunter model.jpg|150px|right]]Hunter po raz pierwszy pojawia się w Half-Life 2: Episode One w nagraniu od Judith Mossman, znajdującej się na terenie arktycznej bazy kraken. Po krótkim ukazaniu się w pierwszym epizodzie, stworzenie staje się jednym z głównych przeciwników gracza w Episode Two, gdzie już na samym początku gry, atakuje głównych bohaterów- Gordona Freemana i Alyx Vance, z którego to incydentu, dziewczyna cudem uchodzi z życiem.
Przed wybuchem wojny siedmiogodzinnej prawdopodobnie pełnił rolę budynku rządowego, banku lub muzeum. W późniejszym okresie został opuszczony i przejęty przez siły kombinatu. Przez pewien okres przed wybuchem powstania, Kombinat najprawdopodobniej używał tego budynku jako swojej kwatery głownej. Wraz z eskalacją walk w mieście, stał się główną bazą operacyjną i miejscem zbiórki wojsk.
+
  
[[Grafika:Overwatch Nexus 1.jpg|right|150px]]
 
W gmachu znajdują się trzy generatory, zasilające duże działo Kombinatu, ustawione na dachu budynku. Broń ta, znana jako suppressor, jest potężnym działem energetycznym, którego działanie przypomina nieco moździeż, lecz zamiast granatów, wystrzeliwuje skoncentrowany ładunek energii, zdolnej do natychmiastowego dezintegrowania żywych tkanek.
 
  
 
+
<div align="right">'''[[Hunter|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div>
<div align="right">'''[[Overwatch Nexus|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div>
+

Wersja z 17:08, 16 sie 2009

Hunter (znany również jako ministrider) to jednostka syntetyczna Kombinatu, zaprojektowana i stworzona w celu wspierania działań wojsk na terenach niezurbanizowanych, głównie w gęstych lasach. Spełnia on rolę zwiadowcy, lecz jest to też doskonała maszyna do zabijania - świetnie przystosowany do terenu na którym operuje, szybki, zwinny, precyzyjny i odporny na obrażenia.
Hunter model.jpg
Hunter po raz pierwszy pojawia się w Half-Life 2: Episode One w nagraniu od Judith Mossman, znajdującej się na terenie arktycznej bazy kraken. Po krótkim ukazaniu się w pierwszym epizodzie, stworzenie staje się jednym z głównych przeciwników gracza w Episode Two, gdzie już na samym początku gry, atakuje głównych bohaterów- Gordona Freemana i Alyx Vance, z którego to incydentu, dziewczyna cudem uchodzi z życiem.


Czytaj całość | Weź udział w głosowaniu