Szablon:Art tygodnia

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(zmiana)
(poprawka)
Linia 1: Linia 1:
'''[[Hunter]]''' (znany również jako ministrider) to jednostka syntetyczna Kombinatu, zaprojektowana i stworzona w celu wspierania działań wojsk na terenach niezurbanizowanych, głównie w gęstych lasach. Spełnia on rolę zwiadowcy, lecz jest to też doskonała maszyna do zabijania - świetnie przystosowany do terenu na którym operuje, szybki, zwinny, precyzyjny i odporny na obrażenia. Hunter po raz pierwszy pojawia się w Half-Life 2: Episode One w nagraniu od Judith Mossman, znajdującej się na terenie arktycznej bazy kraken. Po krótkim ukazaniu się w pierwszym epizodzie, stworzenie staje się jednym z głównych przeciwników gracza w Episode Two, gdzie już na samym początku gry, atakuje głównych bohaterów- Gordona Freemana i Alyx Vance, z którego to incydentu, dziewczyna cudem uchodzi z życiem.[[Grafika:Hunter model.jpg|150px|right]]
+
[[Grafika:Hunter model.jpg|150px|right]]
 +
'''[[Hunter]]''' (znany również jako ministrider) to jednostka syntetyczna Kombinatu, zaprojektowana i stworzona w celu wspierania działań wojsk na terenach niezurbanizowanych, głównie w gęstych lasach. Spełnia on rolę zwiadowcy, lecz jest to też doskonała maszyna do zabijania - świetnie przystosowany do terenu na którym operuje, szybki, zwinny, precyzyjny i odporny na obrażenia. Hunter po raz pierwszy pojawia się w Half-Life 2: Episode One w nagraniu od Judith Mossman, znajdującej się na terenie arktycznej bazy kraken. Po krótkim ukazaniu się w pierwszym epizodzie, stworzenie staje się jednym z głównych przeciwników gracza w Episode Two, gdzie już na samym początku gry, atakuje głównych bohaterów- Gordona Freemana i Alyx Vance, z którego to incydentu, dziewczyna cudem uchodzi z życiem.
  
  
 
<div align="right">'''[[Hunter|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div>
 
<div align="right">'''[[Hunter|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div>

Wersja z 17:10, 16 sie 2009

Hunter model.jpg

Hunter (znany również jako ministrider) to jednostka syntetyczna Kombinatu, zaprojektowana i stworzona w celu wspierania działań wojsk na terenach niezurbanizowanych, głównie w gęstych lasach. Spełnia on rolę zwiadowcy, lecz jest to też doskonała maszyna do zabijania - świetnie przystosowany do terenu na którym operuje, szybki, zwinny, precyzyjny i odporny na obrażenia. Hunter po raz pierwszy pojawia się w Half-Life 2: Episode One w nagraniu od Judith Mossman, znajdującej się na terenie arktycznej bazy kraken. Po krótkim ukazaniu się w pierwszym epizodzie, stworzenie staje się jednym z głównych przeciwników gracza w Episode Two, gdzie już na samym początku gry, atakuje głównych bohaterów- Gordona Freemana i Alyx Vance, z którego to incydentu, dziewczyna cudem uchodzi z życiem.


Czytaj całość | Weź udział w głosowaniu