Szablon:Art tygodnia
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(poprawka) |
(poprawka) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
Cytadela City 17 jest w dużej części zmechanizowana. Wiele jej części jest ruchomych, co pozwala na wysyłanie do akcji dużych ilości jednostek powietrznych, jak skanery, czy helikoptery szturmowe. W Episode One Cytadela ulega potężnej eksplozji wynikającej z przegrzania rdzenia. W wyniku eksplozji cytadela ulega zniszczeniu a miasto przypomina Hiroszimę. | Cytadela City 17 jest w dużej części zmechanizowana. Wiele jej części jest ruchomych, co pozwala na wysyłanie do akcji dużych ilości jednostek powietrznych, jak skanery, czy helikoptery szturmowe. W Episode One Cytadela ulega potężnej eksplozji wynikającej z przegrzania rdzenia. W wyniku eksplozji cytadela ulega zniszczeniu a miasto przypomina Hiroszimę. | ||
− | |||
[[Plik:HalfLife2 Citadel.jpg|right|120px]] | [[Plik:HalfLife2 Citadel.jpg|right|120px]] | ||
+ | |||
<div align="right">'''[[Cytadela|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div> | <div align="right">'''[[Cytadela|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div> |
Wersja z 20:23, 30 sie 2009
'Cytadele są wielkimi strukturami przypominającymi masywny, metaliczny i nieposiadający szczególnych cech drapacz chmur, którego wysokość to 3072 metry (nie licząc części podziemnej).
Cytadela City 17 jest w dużej części zmechanizowana. Wiele jej części jest ruchomych, co pozwala na wysyłanie do akcji dużych ilości jednostek powietrznych, jak skanery, czy helikoptery szturmowe. W Episode One Cytadela ulega potężnej eksplozji wynikającej z przegrzania rdzenia. W wyniku eksplozji cytadela ulega zniszczeniu a miasto przypomina Hiroszimę.