Szablon:Art tygodnia
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(poprawki) |
(zmiana) |
||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| − | ''' | + | '''Wybrzeże'''- wielokilometrowy, nadmorski pas jałowych terenów zwanych nieużytkami, usytuowany pomiędzy miasteczkiem Ravenholm a ośrodkiem więziennym Nova Prospect, z biegnącą wzdłuż niego dawną autostradą 17. |
| − | [[Grafika: | + | [[Grafika:Wrak statku.jpg|200px|right]] |
| − | + | Po opuszczeniu zajętego przez hordy Zombie górniczego miasteczka Ravenholm, Gordon Freeman wkracza na tereny nadmorskie i staje u progu długiej podróży aż do oddalonego Nova Prospect. Ta część rozgrywki jest jedną z najdłuższych w grze, gdzie do przebycia jest kilka realnych kilometrów odludnych obszarów wzdłuż nadmorskiej drogi nr 17. | |
| − | <div align="right">'''[[ | + | <div align="right">'''[[Wybrzeże|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div> |
<br clear=all> | <br clear=all> | ||
Wersja z 14:11, 27 gru 2009
Wybrzeże- wielokilometrowy, nadmorski pas jałowych terenów zwanych nieużytkami, usytuowany pomiędzy miasteczkiem Ravenholm a ośrodkiem więziennym Nova Prospect, z biegnącą wzdłuż niego dawną autostradą 17.
Po opuszczeniu zajętego przez hordy Zombie górniczego miasteczka Ravenholm, Gordon Freeman wkracza na tereny nadmorskie i staje u progu długiej podróży aż do oddalonego Nova Prospect. Ta część rozgrywki jest jedną z najdłuższych w grze, gdzie do przebycia jest kilka realnych kilometrów odludnych obszarów wzdłuż nadmorskiej drogi nr 17.