Nevermore

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Nevermore)
 
(Nie pokazano 9 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 18: Linia 18:
 
|byt=
 
|byt=
 
}}
 
}}
'''Nevermore''' jest jednym z bohaterów w grze [[Dota 2]] należącym do [[Dire]]
+
 
 +
'''Nevermore''' jest jednym z bohaterów w grze [[Dota 2]], należącym do [[Dire]].
 +
 
 
==Opis bohatera==
 
==Opis bohatera==
'''Nevermore''' to bardzo silny [[carry]] zdolny do zdominowania tzw. [[early-game]] oraz [[mid game]] jednak swój potencjał traci w [[late game]] pozwalając na rozwiniecie skrzydeł dla late-game hero np [[Morphling]]owi
+
Nevermore to bardzo silny [[carry]] zdolny do zdominowania [[early-game|wczesnej fazy rozgrywki]] oraz [[mid-game|jej środka]], jednak swój potencjał traci w [[late-game|końcówce]], pozwalając na rozwiniecie skrzydeł bohaterom takim jak [[Morphling]].
 +
 
 
==Umiejętności bohatera==
 
==Umiejętności bohatera==
 
===Shadowraze===
 
===Shadowraze===
 
Nevermore tworzy magiczne wybuchy pojawiające się przed nim
 
Nevermore tworzy magiczne wybuchy pojawiające się przed nim
{|border="1" cellspacing="4" cellpadding="3" rules="all" style="margin:1em 1em 1em 0; border:solid
+
{| class="wikitable"
! bgcolor="#F2F2F2"|Poziom  
+
! Poziom  
! bgcolor="#F2F2F2"|Koszt many  
+
! Koszt many  
! bgcolor="#F2F2F2"|Cooldown  
+
! Cooldown  
! bgcolor="#F2F2F2"|Zasięg rzucania  
+
! Zasięg rzucania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Aoe  
+
! Aoe  
! bgcolor="#F2F2F2"|Czas trwania  
+
! Czas trwania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Dozwolone cele  
+
! Dozwolone cele  
! bgcolor="#F2F2F2"|Efekty  
+
! Efekty  
 
|-
 
|-
 
| 1  
 
| 1  
Linia 74: Linia 77:
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
* Shadowraze rozdziela się na 3 osobne zaklęcia pod [[hotkey]] Z, X, C czyli pierwszy raze jest krótki, drugi średni a trzeci długi
+
* '''Shadowraze''' rozdziela się na 3 osobne zaklęcia pod dostępne pod klawiszami Z, X, C czyli pierwszy raze jest krótki, drugi średni a trzeci długi
* Kazdy Shadowraze ma osobny cooldown dzięki czemu możemy stworzyć kombinacje zaklęć z 3 shadowrazów
+
* Każdy '''Shadowraze''' ma osobny cooldown dzięki czemu możemy stworzyć kombinacje zaklęć z 3 shadowrazów
  
 
===Necromastery===
 
===Necromastery===
Po zabiciu jednostki nevermore odbiera jej dusze, która zwiększa jego siłę ataku
+
Po zabiciu jednostki nevermore odbiera jej dusze, która zwiększa jego siłę ataku.
{|border="1" cellspacing="4" cellpadding="3" rules="all" style="margin:1em 1em 1em 0; border:solid
+
{| class="wikitable" style="width:100%"
! bgcolor="#F2F2F2"|Poziom  
+
! Poziom  
! bgcolor="#F2F2F2"|Koszt many  
+
! Koszt many  
! bgcolor="#F2F2F2"|Cooldown  
+
! Cooldown  
! bgcolor="#F2F2F2"|Zasięg rzucania  
+
! Zasięg rzucania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Aoe  
+
! Aoe  
! bgcolor="#F2F2F2"|Czas trwania  
+
! Czas trwania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Dozwolone cele  
+
! Dozwolone cele  
! bgcolor="#F2F2F2"|Efekty  
+
! Efekty  
 
|-
 
|-
 
| 1  
 
| 1  
Linia 129: Linia 132:
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
* Dusza musi dotrzeć do nevermora zanim dostanie bonusowy dmg
+
* Dusza musi dotrzeć do Nevermore'a zanim dostanie on bonusowe punkty ataku
* Jeśli nevermore zginie traci połowę zebranych dusz (maksymalnie 30)
+
* Jeśli Nevermore zginie, traci połowę zebranych dusz (maksymalnie 30)
* Im więcej będziesz miał dusz tym silniejszy będzie Regiem of souls
+
* Im więcej będzie miał dusz, tym silniejszy będzie Requiem of Souls.
  
===Presence of the dark lord===
+
===Presence of the Dark Lord===
Nevermore automatycznie obniża pancerz pobliskim wrogom  
+
Nevermore automatycznie obniża pancerz pobliskim wrogom .
{|border="1" cellspacing="4" cellpadding="3" rules="all" style="margin:1em 1em 1em 0; border:solid
+
{| class="wikitable" style="width:100%"
! bgcolor="#F2F2F2"|Poziom  
+
! Poziom  
! bgcolor="#F2F2F2"|Koszt many  
+
! Koszt many  
! bgcolor="#F2F2F2"|Cooldown  
+
! Cooldown  
! bgcolor="#F2F2F2"|Zasięg rzucania  
+
! Zasięg rzucania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Aoe  
+
! Aoe  
! bgcolor="#F2F2F2"|Czas trwania  
+
! Czas trwania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Dozwolone cele  
+
! Dozwolone cele  
! bgcolor="#F2F2F2"|Efekty
+
! Efekty
 +
|-
 
|-
 
|-
 
| 1  
 
| 1  
Linia 185: Linia 189:
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
===Reqiem of souls===
+
 
Nevermore przywołuje wściekłe duchy dookoła siebie zadając ogromne obrażenia obniżając pancerz i szybkość ruchu przeciwnika
+
===Requiem of Souls===
{|border="1" cellspacing="4" cellpadding="3" rules="all" style="margin:1em 1em 1em 0; border:solid
+
Nevermore przywołuje wściekłe duchy dookoła siebie, zadając ogromne obrażenia, a także obniżając pancerz i szybkość ruchu przeciwnika.
! bgcolor="#F2F2F2"|Poziom  
+
{| class="wikitable" style="width:100%"
! bgcolor="#F2F2F2"|Koszt many  
+
! Poziom  
! bgcolor="#F2F2F2"|Cooldown  
+
! Koszt many  
! bgcolor="#F2F2F2"|Zasięg rzucania  
+
! Cooldown  
! bgcolor="#F2F2F2"|Aoe  
+
! Zasięg rzucania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Czas trwania  
+
! Aoe  
! bgcolor="#F2F2F2"|Dozwolone cele  
+
! Czas trwania  
! bgcolor="#F2F2F2"|Efekty  
+
! Dozwolone cele  
 +
! Efekty  
 
|-
 
|-
 
| 1
 
| 1
Linia 227: Linia 232:
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}
 
+
* Jeśli ultimate zostanie użyte z włączonym [[lothar]]em w "środku" przeciwnika zada 2400 obrażeń
* Jeśli ultimate zostanie użyte z włączonym lotharem w "środku" przeciwnika zada 2400 obrażeń
+
* Maksymalna ilość linii wynosi 15, 1 linia powstaje za 2 zebrane dusze  
* Maksymalna ilość lini wynosi 15, 1 linia powstaje za 2 zebrane dusze  
+
* [[Ultimate]] zadaje obrażenia magiczne
* Ultimate zadaje obrażenia magiczne
+
 
* Ultimate uruchamia się po 1 sekundzie
 
* Ultimate uruchamia się po 1 sekundzie
* Wyłącza niewidzialność z runy już przy castowaniu, jednak na lotharze po castowaniu ultimate
+
* Wyłącza niewidzialność (rune) przy przywoływaniu ultimate, jednak niewidzialność włączoną przez przedmiot [[Lothar's Edge]] usuwa już przy wywołaniu ultimate
* Redukuje szybkość ataku i poruszania się na 675 AoE
+
* Redukuje szybkość ataku i poruszania się na 675 [[AoE]] (Jednostki obszaru)
 
+
 
+
  
  
 +
* '''Obrazek''' pokazujący działanie '''Requiem of souls'''.
  
 +
[[Grafika:Requiemsouls.JPG]]
 +
==Dialogi bohatera==
  
 +
<videoflash>DOAUpTFnBrM|500|300</videoflash>
  
 
{{Postacie - Dota 2}}
 
{{Postacie - Dota 2}}
 +
[[Kategoria:Bohaterowie z gry Dota 2]]

Aktualna wersja na dzień 17:41, 20 paź 2011

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Nevermore
DOTA-2-Shadow-Fiend.jpg
Przynależność Dire
Pozycja Bohater
Statystyki Postaci
Obrażenia 35 - 41
Pancerz 1.8
Podstawowy atrybut Zwinność
Zwinność 20 + 2.4
Inteligencja 18 + 2
Siła 15 + 2
Prędkość poruszania 300
Zasięg ataku 500
Zasięg widzenia 1800 / 800
Informacje techniczne

Nevermore jest jednym z bohaterów w grze Dota 2, należącym do Dire.

Spis treści

[edytuj] Opis bohatera

Nevermore to bardzo silny carry zdolny do zdominowania wczesnej fazy rozgrywki oraz jej środka, jednak swój potencjał traci w końcówce, pozwalając na rozwiniecie skrzydeł bohaterom takim jak Morphling.

[edytuj] Umiejętności bohatera

[edytuj] Shadowraze

Nevermore tworzy magiczne wybuchy pojawiające się przed nim

Poziom Koszt many Cooldown Zasięg rzucania Aoe Czas trwania Dozwolone cele Efekty
1 75 10 200/450/700 250 N/A Wrogie jednostki Zadaje 75 obrażeń
2 75 10 200/450/700 250 N/A Wrogie jednostki Zadaje 150 obrażeń
3 75 10 200/450/700 250 N/A Wrogie jednostki Zadaje 225 obrażeń
4 75 10 200/450/700 250 N/A Wrogie jednostki Zadaje 300 obrażeń
  • Shadowraze rozdziela się na 3 osobne zaklęcia pod dostępne pod klawiszami Z, X, C czyli pierwszy raze jest krótki, drugi średni a trzeci długi
  • Każdy Shadowraze ma osobny cooldown dzięki czemu możemy stworzyć kombinacje zaklęć z 3 shadowrazów

[edytuj] Necromastery

Po zabiciu jednostki nevermore odbiera jej dusze, która zwiększa jego siłę ataku.

Poziom Koszt many Cooldown Zasięg rzucania Aoe Czas trwania Dozwolone cele Efekty
1 N/A N/A N/A N/A N/A Każda jednostka Dodaje maksymalnie 16 obrażeń
2 N/A N/A N/A N/A N/A Każda jednostka Dodaje maksymalnie 30 obrażeń
3 N/A N/A N/A N/A N/A Każda jednostka Dodaje maksymalnie 46 obrażeń
4 N/A N/A N/A N/A N/A Każda jednostka Dodaje maksymalnie 60 obrażeń
  • Dusza musi dotrzeć do Nevermore'a zanim dostanie on bonusowe punkty ataku
  • Jeśli Nevermore zginie, traci połowę zebranych dusz (maksymalnie 30)
  • Im więcej będzie miał dusz, tym silniejszy będzie Requiem of Souls.

[edytuj] Presence of the Dark Lord

Nevermore automatycznie obniża pancerz pobliskim wrogom .

Poziom Koszt many Cooldown Zasięg rzucania Aoe Czas trwania Dozwolone cele Efekty
1 N/A N/A N/A N/A N/A Wrogie jednostki Obniża pancerz o 2
2 N/A N/A N/A N/A N/A Wrogie jednostki Obniża pancerz o 3
3 N/A N/A N/A N/A N/A Wrogie jednostki Obniża pancerz o 4
4 N/A N/A N/A N/A N/A Wrogie jednostki Obniża pancerz o 5

[edytuj] Requiem of Souls

Nevermore przywołuje wściekłe duchy dookoła siebie, zadając ogromne obrażenia, a także obniżając pancerz i szybkość ruchu przeciwnika.

Poziom Koszt many Cooldown Zasięg rzucania Aoe Czas trwania Dozwolone cele Efekty
1 150 120 N/A 1375 5 Sekund Wrogie jednostki Zadaje 80 obrażeń za każda linie, 15% redukcji
2 175 110 N/A 1425 5 Sekund Wrogie jednostki Zadaje 120 obrażeń za każda linie, 20% redukcji
3 200 100 N/A 1475 5 Sekund Wrogie jednostki Zadaje 160 obrażeń za każda linie, 25% redukcji
  • Jeśli ultimate zostanie użyte z włączonym lotharem w "środku" przeciwnika zada 2400 obrażeń
  • Maksymalna ilość linii wynosi 15, 1 linia powstaje za 2 zebrane dusze
  • Ultimate zadaje obrażenia magiczne
  • Ultimate uruchamia się po 1 sekundzie
  • Wyłącza niewidzialność (rune) przy przywoływaniu ultimate, jednak niewidzialność włączoną przez przedmiot Lothar's Edge usuwa już przy wywołaniu ultimate
  • Redukuje szybkość ataku i poruszania się na 675 AoE (Jednostki obszaru)


  • Obrazek pokazujący działanie Requiem of souls.

Requiemsouls.JPG

[edytuj] Dialogi bohatera