Szablon:Art tygodnia

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(zmiana)
(no...!)
 
(Nie pokazano 41 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
'''[[Cytadela|Cytadele]]''' są wielkimi strukturami przypominającymi masywny, metaliczny i nieposiadający szczególnych cech drapacz chmur, którego wysokość to 3072 metry (nie licząc części podziemnej).
+
'''[[Portal ARG]]''' - (Alternate Reality Game, ang. Gra wirtualnej rzeczywistości) to umowna nazwa wydarzenia, które poprzedziło ujawnienie przez Valve prac nad Portal 2. Zapoczątkowały go 2 aktualizacje do gry Portal, 1 i 5 Marca, które zawierały ukryty przekaz.
 +
[[Grafika:08640460.837.png|220px|right]]
 +
Gracze rozszyfrowywali zakodowane w postaci: plików dźwiękowych, szyfrów i obrazów wiadomości, które odsłaniały kolejne informacje. Portal ARG cieszyła się dużym powodzeniem wśród fanów Valve, za jego pomysł i wykonanie w całości odpowiedzialny był zespół pracujący nad Portal 2, nie angażowano żadnych specjalistów od marketingu. W trakcie trwania Portal ARG, wśród fanów oraz na internetowych serwisach o grach, pojawiały się spekulacje zarówno, o możliwym ujawnieniu przez Valve prac nad Portal 2, jak i Half-Life 2: Episode Three, a nawet Half-Life 3.  
  
[[Plik:HalfLife2 Citadel.jpg|right|100px]]
+
<div align="right">'''[[Portal ARG|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div>
Cytadela City 17 jest w dużej części zmechanizowana. Wiele jej części jest ruchomych, co pozwala na wysyłanie do akcji dużych ilości jednostek powietrznych, jak skanery, czy helikoptery szturmowe. W Episode One Cytadela ulega potężnej eksplozji wynikającej z przegrzania rdzenia. W wyniku eksplozji cytadela ulega zniszczeniu a miasto przypomina Hiroszimę.
+
<br clear=all>
Cytadele, a przynajmniej obiekt stojący w City 17, mają dwa stany, które może przybrać budynek w zależności od sytuacji. Pierwszy z nich można nazwać stanem uśpienia, w którym wieże przebywają najprawdopodobniej przez większość czasu, gdy Kombinatowi nic nie zagraża. Cytadela City 17 przechodzi w ten stan również podczas akcji gry Half-Life 2: Episode One. Stan uśpiony Cytadeli rozpoznać można patrząc na budynek - z jego prawej strony dostrzec można szereg żebrowatych struktur, które powstają po lekkim wsunięciu płyt pancerza zewnętrznego pod pancerz wewnętrzny. Krótko po "pobycie" Gordona Freemana w biurze Wallace'a Breena (w trakcie nieudanej próby teleportacji z laboratorium doktora Kleinera) Cytadela przechodzi w stan gotowości.
+
 
+
 
+
<div align="right">'''[[Cytadela|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div>
+

Aktualna wersja na dzień 19:47, 5 wrz 2010

Portal ARG - (Alternate Reality Game, ang. Gra wirtualnej rzeczywistości) to umowna nazwa wydarzenia, które poprzedziło ujawnienie przez Valve prac nad Portal 2. Zapoczątkowały go 2 aktualizacje do gry Portal, 1 i 5 Marca, które zawierały ukryty przekaz.

08640460.837.png

Gracze rozszyfrowywali zakodowane w postaci: plików dźwiękowych, szyfrów i obrazów wiadomości, które odsłaniały kolejne informacje. Portal ARG cieszyła się dużym powodzeniem wśród fanów Valve, za jego pomysł i wykonanie w całości odpowiedzialny był zespół pracujący nad Portal 2, nie angażowano żadnych specjalistów od marketingu. W trakcie trwania Portal ARG, wśród fanów oraz na internetowych serwisach o grach, pojawiały się spekulacje zarówno, o możliwym ujawnieniu przez Valve prac nad Portal 2, jak i Half-Life 2: Episode Three, a nawet Half-Life 3.

Czytaj całość | Weź udział w głosowaniu