Zdobądź flagę
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Lekkie rozwinięcie) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Stub}} | {{Stub}} | ||
− | + | <ikony>tf2</ikony> | |
+ | ==Ogólne== | ||
+ | Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. | ||
Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane. | Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane. | ||
+ | ==Zasady== | ||
+ | *Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć. | ||
+ | *Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik na nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy. | ||
+ | ** Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona. | ||
+ | *Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie. | ||
+ | *Gracze pod wpływem ÜberCharge oraz [[Bonk! Atomowy Kop|Bonka]] nie mogą nosić materiałów. | ||
+ | *Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]] | ||
+ | ==Mapy== | ||
+ | * [[2Fort/pl|2Fort]] | ||
+ | * [[Double Cross/pl|Double Cross]] | ||
+ | * [[Sawmill (Capture the Flag)/pl|Sawmill]] | ||
+ | * [[Turbine/pl|Turbine]] | ||
+ | * [[Well (Capture the Flag)/pl|Well]] | ||
+ | ==Galeria== | ||
+ | [[Plik:Tajne_materiały.jpg|200px|thumb|left]] | ||
+ | [[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]] |
Wersja z 10:49, 12 kwi 2011
Spis treści |
Ogólne
Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.
Zasady
- Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć.
- Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik na nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy.
- Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona.
- Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie.
- Gracze pod wpływem ÜberCharge oraz Bonka nie mogą nosić materiałów.
- Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu Nagła śmierć
Mapy
Galeria
Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg