Zdobądź flagę
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Lekkie rozwinięcie) |
(Lekkie rozwinięcie) |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
*Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]] | *Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]] | ||
==Mapy== | ==Mapy== | ||
− | * [[ | + | * [[2Fort]] |
− | * [[ | + | * [[Double Cross]] |
− | * [[ | + | * [[Sawmill]] |
− | * [[ | + | * [[Turbine]] |
− | * [[ | + | * [[Well]] |
==Galeria== | ==Galeria== | ||
[[Plik:Tajne_materiały.jpg|200px|thumb|left]] | [[Plik:Tajne_materiały.jpg|200px|thumb|left]] | ||
[[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]] | [[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]] |
Wersja z 10:49, 12 kwi 2011
Spis treści |
Ogólne
Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.
Zasady
- Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć.
- Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik na nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy.
- Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona.
- Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie.
- Gracze pod wpływem ÜberCharge oraz Bonka nie mogą nosić materiałów.
- Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu Nagła śmierć
Mapy
Galeria
Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg