Zdobądź flagę

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Lekkie rozwinięcie)
(Lekkie rozwinięcie)
Linia 12: Linia 12:
 
*Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]]
 
*Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]]
 
==Mapy==
 
==Mapy==
* [[2Fort/pl|2Fort]]
+
* [[2Fort]]
* [[Double Cross/pl|Double Cross]]
+
* [[Double Cross]]
* [[Sawmill (Capture the Flag)/pl|Sawmill]]
+
* [[Sawmill]]
* [[Turbine/pl|Turbine]]
+
* [[Turbine]]
* [[Well (Capture the Flag)/pl|Well]]
+
* [[Well]]
 
==Galeria==
 
==Galeria==
 
[[Plik:Tajne_materiały.jpg|200px|thumb|left]]
 
[[Plik:Tajne_materiały.jpg|200px|thumb|left]]
 
[[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]]
 
[[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]]

Wersja z 10:49, 12 kwi 2011

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Spis treści

Ogólne

Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.

Zasady

  • Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć.
  • Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik na nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy.
    • Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona.
  • Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie.
  • Gracze pod wpływem ÜberCharge oraz Bonka nie mogą nosić materiałów.
  • Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu Nagła śmierć

Mapy

Galeria

Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg