Zdobądź flagę
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Lekkie rozwinięcie) |
(→Zasady: literówka i nie domówienie) |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
==Zasady== | ==Zasady== | ||
*Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć. | *Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć. | ||
− | *Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik | + | *Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik nad nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy. |
− | ** Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona. | + | ** Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona do bazy. |
*Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie. | *Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie. | ||
*Gracze pod wpływem ÜberCharge oraz [[Bonk! Atomowy Kop|Bonka]] nie mogą nosić materiałów. | *Gracze pod wpływem ÜberCharge oraz [[Bonk! Atomowy Kop|Bonka]] nie mogą nosić materiałów. | ||
*Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]] | *Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]] | ||
+ | |||
==Mapy== | ==Mapy== | ||
* [[2Fort]] | * [[2Fort]] |
Wersja z 12:52, 12 kwi 2011
Spis treści |
Ogólne
Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.
Zasady
- Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć.
- Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik nad nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy.
- Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona do bazy.
- Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie.
- Gracze pod wpływem ÜberCharge oraz Bonka nie mogą nosić materiałów.
- Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu Nagła śmierć
Mapy
Galeria
Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg