Zdobądź flagę
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Zasady: literówka i nie domówienie) |
(→Zasady: +cośtam) |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
*Gracze pod wpływem ÜberCharge oraz [[Bonk! Atomowy Kop|Bonka]] nie mogą nosić materiałów. | *Gracze pod wpływem ÜberCharge oraz [[Bonk! Atomowy Kop|Bonka]] nie mogą nosić materiałów. | ||
*Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]] | *Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]] | ||
+ | *Teczki nie można transportować przez teleporty. | ||
+ | *Nie można podnieść teczki swojej drużyny. | ||
==Mapy== | ==Mapy== |
Wersja z 13:30, 12 kwi 2011
Spis treści |
Ogólne
Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.
Zasady
- Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć.
- Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik nad nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy.
- Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona do bazy.
- Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie.
- Gracze pod wpływem ÜberCharge oraz Bonka nie mogą nosić materiałów.
- Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu Nagła śmierć
- Teczki nie można transportować przez teleporty.
- Nie można podnieść teczki swojej drużyny.
Mapy
Galeria
Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg