Zdobądź flagę
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Dodao kiedy nie mozna przejąc tajnych materiałów) |
(→Zasady: +cośtamjeszcze) |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
**Jest się pod wpływem [[Bonk! Atomowy Kop|Bonka]]. | **Jest się pod wpływem [[Bonk! Atomowy Kop|Bonka]]. | ||
**Jest się pod wpływem ÜberCharge. | **Jest się pod wpływem ÜberCharge. | ||
− | **Jest się przebranym. ([[Spy]]) | + | **Jest się przebranym. ([[Spy]]) Po podniesieniu teczki, przebranie od razu znika. |
**Jest się niewidocznym. ([[Spy]]) | **Jest się niewidocznym. ([[Spy]]) | ||
*Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]] | *Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]] |
Wersja z 14:10, 12 kwi 2011
Spis treści |
Ogólne
Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.
Zasady
- Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć.
- Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik nad nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy.
- Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona do bazy.
- Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie.
- Nie można nosić tajnych materiałów gdy:
- Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu Nagła śmierć
- Teczki nie można transportować przez teleporty.
- Nie można podnieść teczki swojej drużyny.
Mapy
Galeria
Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg