Łom
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „Łom (ang. Crowbar) - jest to najcharakterystyczniejsza cecha serii Half-Life. Broń tą po raz pierwszy zdobyliśmy gdy uciekaliśmy z laboratoriów [[Black Mesa|B...”) |
m (zmiana kategorii) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Łom (ang. Crowbar) - jest to najcharakterystyczniejsza cecha serii [[Half-Life]]. Broń tą po raz pierwszy zdobyliśmy gdy uciekaliśmy z laboratoriów [[Black Mesa|Black Mesy]]. Korzystamy z niej raczej tylko na początku gry, gdyż zazwyczaj chwilę później zdobywamy broń palną. Znajduje praktyczne zastosowanie w niszczeniu skrzyń z zapasami jak i zabijaniu niegroźnych przeciwników jak np. [[Zombie]]. | Łom (ang. Crowbar) - jest to najcharakterystyczniejsza cecha serii [[Half-Life]]. Broń tą po raz pierwszy zdobyliśmy gdy uciekaliśmy z laboratoriów [[Black Mesa|Black Mesy]]. Korzystamy z niej raczej tylko na początku gry, gdyż zazwyczaj chwilę później zdobywamy broń palną. Znajduje praktyczne zastosowanie w niszczeniu skrzyń z zapasami jak i zabijaniu niegroźnych przeciwników jak np. [[Zombie]]. | ||
− | [[Kategoria: Bronie]] | + | |
+ | [[Kategoria:Bronie w Half-life 2]] |
Wersja z 22:09, 27 cze 2009
Łom (ang. Crowbar) - jest to najcharakterystyczniejsza cecha serii Half-Life. Broń tą po raz pierwszy zdobyliśmy gdy uciekaliśmy z laboratoriów Black Mesy. Korzystamy z niej raczej tylko na początku gry, gdyż zazwyczaj chwilę później zdobywamy broń palną. Znajduje praktyczne zastosowanie w niszczeniu skrzyń z zapasami jak i zabijaniu niegroźnych przeciwników jak np. Zombie.