Łom
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (zmiana kategorii) |
m (kategoria HL) |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
Łom (ang. Crowbar) - jest to najbardziej charakterystyczna cecha serii [[Half-Life]]. Broń tą po raz pierwszy zdobyliśmy gdy uciekaliśmy z laboratoriów [[Black Mesa|Black Mesy]]. Korzystamy z niej raczej tylko na początku gry, gdyż zazwyczaj chwilę później zdobywamy broń palną. Znajduje praktyczne zastosowanie w niszczeniu skrzyń z zapasami jak i zabijaniu niegroźnych przeciwników jak np. [[Zombie]]. | Łom (ang. Crowbar) - jest to najbardziej charakterystyczna cecha serii [[Half-Life]]. Broń tą po raz pierwszy zdobyliśmy gdy uciekaliśmy z laboratoriów [[Black Mesa|Black Mesy]]. Korzystamy z niej raczej tylko na początku gry, gdyż zazwyczaj chwilę później zdobywamy broń palną. Znajduje praktyczne zastosowanie w niszczeniu skrzyń z zapasami jak i zabijaniu niegroźnych przeciwników jak np. [[Zombie]]. | ||
+ | [[Kategoria:Bronie w Half-Life]] | ||
[[Kategoria:Bronie w Half-Life 2]] | [[Kategoria:Bronie w Half-Life 2]] | ||
[[Kategoria:Bronie w Half-Life 2: Episode One]] | [[Kategoria:Bronie w Half-Life 2: Episode One]] | ||
[[Kategoria:Bronie w Half-Life 2: Episode Two]] | [[Kategoria:Bronie w Half-Life 2: Episode Two]] |
Wersja z 13:48, 10 lip 2009
- PATRZ Szablon:Broń HL
Łom (ang. Crowbar) - jest to najbardziej charakterystyczna cecha serii Half-Life. Broń tą po raz pierwszy zdobyliśmy gdy uciekaliśmy z laboratoriów Black Mesy. Korzystamy z niej raczej tylko na początku gry, gdyż zazwyczaj chwilę później zdobywamy broń palną. Znajduje praktyczne zastosowanie w niszczeniu skrzyń z zapasami jak i zabijaniu niegroźnych przeciwników jak np. Zombie.