Kontrola terytorium
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „<ikony>valve|dod</ikony> {{Stub|*Należny rozwinąć poszczególne podrozdziały, uzupełnić dane i źródła.}} {{TrybyGryDoDS Infobox |mapy= <span></span> *[[dod_Anz...”) |
(dodałem punktację) |
||
Linia 20: | Linia 20: | ||
== Punktacja == | == Punktacja == | ||
+ | *Każdy gracz za przejęcie flagi dostaje 1 punkt, drużyna także 1 punkt. | ||
+ | *Za przejęcie podwójnej flagi drużyna otrzymuje 2 punkty. | ||
+ | *Za przejęcie wszystkich flag ([[Full-cap]]) drużyna otrzymuje 60 punktów. | ||
+ | *Co 25 sec. drużyna ma naliczane dodatkowe punkty za flagi, które są liczone, tak jak przejmowanie flag. |
Wersja z 18:54, 6 gru 2010
Kontrola Terytorium - Tryb rozgrywki polegający na przejmowaniu wrogich flag i obronie własnych.
Zasady gry
Aby wygrać, drużyna musi przejąć wszystkie flagi na mapie, równocześnie utrudniając drużynie przeciwnej zdobywanie flag. Jedna flagi można zdobyć przebiegając koło nich, a przy innych trzeba się zatrzymać i poczekać chwilę na przejęcie. Niektóre flagi wymagają przejmowania przez kilka osób naraz.
Zdobywanie flagi może zablokować gracz drużyny przeciwnej, wbiegając w obszar przejmowania. Informuje nas o tym taki obrazek.
Punktacja
- Każdy gracz za przejęcie flagi dostaje 1 punkt, drużyna także 1 punkt.
- Za przejęcie podwójnej flagi drużyna otrzymuje 2 punkty.
- Za przejęcie wszystkich flag (Full-cap) drużyna otrzymuje 60 punktów.
- Co 25 sec. drużyna ma naliczane dodatkowe punkty za flagi, które są liczone, tak jak przejmowanie flag.