Kontrola terytorium

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „<ikony>valve|dod</ikony> {{Stub|*Należny rozwinąć poszczególne podrozdziały, uzupełnić dane i źródła.}} {{TrybyGryDoDS Infobox |mapy= <span></span> *[[dod_Anz...”)
 
(dodałem punktację)
Linia 20: Linia 20:
  
 
== Punktacja ==
 
== Punktacja ==
 +
*Każdy gracz za przejęcie flagi dostaje 1 punkt, drużyna także 1 punkt.
 +
*Za przejęcie podwójnej flagi drużyna otrzymuje 2 punkty.
 +
*Za przejęcie wszystkich flag ([[Full-cap]]) drużyna otrzymuje 60 punktów.
 +
*Co 25 sec. drużyna ma naliczane dodatkowe punkty za flagi, które są liczone, tak jak przejmowanie flag.

Wersja z 18:54, 6 gru 2010

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

  • Należny rozwinąć poszczególne podrozdziały, uzupełnić dane i źródła.
Szablon:TrybyGryDoDS Infobox

Kontrola Terytorium - Tryb rozgrywki polegający na przejmowaniu wrogich flag i obronie własnych.

Zasady gry

Aby wygrać, drużyna musi przejąć wszystkie flagi na mapie, równocześnie utrudniając drużynie przeciwnej zdobywanie flag. Jedna flagi można zdobyć przebiegając koło nich, a przy innych trzeba się zatrzymać i poczekać chwilę na przejęcie. Niektóre flagi wymagają przejmowania przez kilka osób naraz.

Zdobywanie flagi może zablokować gracz drużyny przeciwnej, wbiegając w obszar przejmowania. Informuje nas o tym taki obrazek.

Plik:Cap blocked.jpg
Obrazek informujący o blokowaniu flagi przez wroga.

Punktacja

  • Każdy gracz za przejęcie flagi dostaje 1 punkt, drużyna także 1 punkt.
  • Za przejęcie podwójnej flagi drużyna otrzymuje 2 punkty.
  • Za przejęcie wszystkich flag (Full-cap) drużyna otrzymuje 60 punktów.
  • Co 25 sec. drużyna ma naliczane dodatkowe punkty za flagi, które są liczone, tak jak przejmowanie flag.