747
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „==Ogólnie o mapie== 747 jest to mapa występująca w grze Counter-Strike. Z powodu swojej małej przejrzystości i wnętrza samolotu które jest okropnie ciasne ni...”) |
(→Taktyka) |
||
Linia 13: | Linia 13: | ||
* Ze strony [[Antyterroryści|Antyterrorystów]] najlepszym posunięciem jest zaopatrzenie się w [[granat hukowy|granaty hukowe]] oraz [[Granat Dymny|Granaty Dymne]]. Gdy [[Antyterroryści]] wejdą do samolotu powinni użyć jak najszybciej granatów dezorientując [[Terroryści|Terrorystów]] którzy zapewne kampią przy zakładnikach. | * Ze strony [[Antyterroryści|Antyterrorystów]] najlepszym posunięciem jest zaopatrzenie się w [[granat hukowy|granaty hukowe]] oraz [[Granat Dymny|Granaty Dymne]]. Gdy [[Antyterroryści]] wejdą do samolotu powinni użyć jak najszybciej granatów dezorientując [[Terroryści|Terrorystów]] którzy zapewne kampią przy zakładnikach. | ||
* Co ciekawe nalezy uważać na snajperów którzy mogą zdjąć przeciwnika z drugiej strony samolotu. | * Co ciekawe nalezy uważać na snajperów którzy mogą zdjąć przeciwnika z drugiej strony samolotu. | ||
+ | * Jako [[Terroryści|Terrorysta]] nie ma sensu rashować. Dużo lepiej jest wpędzić oponęta w pułapkę. | ||
==Zdjęcia== | ==Zdjęcia== | ||
[[Plik:Cs 747 gameplay.jpg|200px|thumb|left|Gameplay]] [[Plik:Cs 747 plan.jpg|200px|thumb|left|Mapa lokacji]] | [[Plik:Cs 747 gameplay.jpg|200px|thumb|left|Gameplay]] [[Plik:Cs 747 plan.jpg|200px|thumb|left|Mapa lokacji]] |
Wersja z 08:30, 4 kwi 2012
Spis treści |
Ogólnie o mapie
747 jest to mapa występująca w grze Counter-Strike. Z powodu swojej małej przejrzystości i wnętrza samolotu które jest okropnie ciasne nie zyskała dużej popularności.
Cele mapy
Antyterroryści muszą odbić z rąk Terrorystów zakładników przetrzymywanych na pokładzie samolotu. Runda kończy się gdy:
- Przeciwna drużyna zostanie zabita
- Antyterroryści odbiją zakładników
- Minie czas trwania rundy. Wtedy przegrywają Antyterroryści.
- W przypadku gdy Terroryści zabiją zakładników gra toczy się dalej. Jeżeli Terroryści nie zostaną zabici w czasie trwania rundy, wygrywają.
Taktyka
- Ze strony Antyterrorystów najlepszym posunięciem jest zaopatrzenie się w granaty hukowe oraz Granaty Dymne. Gdy Antyterroryści wejdą do samolotu powinni użyć jak najszybciej granatów dezorientując Terrorystów którzy zapewne kampią przy zakładnikach.
- Co ciekawe nalezy uważać na snajperów którzy mogą zdjąć przeciwnika z drugiej strony samolotu.
- Jako Terrorysta nie ma sensu rashować. Dużo lepiej jest wpędzić oponęta w pułapkę.