Szablon:Art tygodnia

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(jeszcze jeden ;p)
(zmiana)
Linia 1: Linia 1:
'''[[Alyx Vance]]''' to jedna z głównych postaci w sadze Half-Life. Młoda kobieta, prawdopodobnie w przedziale wiekowym 20-30 lat. Po raz pierwszy pojawia się w [[Half-Life 2]] i towarzyszy graczowi przez większą część Half-Life 2: Episode One i Half-Life 2: Episode Two.
+
'''City 17''' to pokaźnych rozmiarów miasto, położone w bliżej nieokreślonym rejonie Europy Wschodniej, otoczone przez niezamieszkałe tereny zwane Wasteland. Przytłoczone imponującym ogromem Cytadeli, pełniło rolę kwatery głównej Kombinatu na Ziemi. Jest jedną z kilku głównych lokacji Half-Life 2 i jedyną w Half-Life 2: Episode One.
  
[[Grafika:AlyxVance.jpg|right|100px]]
+
Architektura City 17 odzwierciedla typowe postsowieckie miasta Europy Wschodniej. Jest ono mieszanką bardzo wielu stylów architektonicznych. Możemy tam zaobserwować takie style, jak przedwojenny neoklasycyzm, powojenny klasyczny projekt, radziecki modernizm czy postsowieckie, współczesne konstrukcje. Kombinat, wraz z pojawieniem się na Ziemi, wprowadził swój własny styl do architektury miasta, którego głównym celem było ograniczenie mobilności mieszkańców.
Alyx jest córką doktora Eliego Vance'a byłego pracownika laboratorium [[Black Mesa]], przyjaciela Gordona Freemana.
+
Matką Alyx jest Azian Vance, która zginęła podczas incydentu w Black Mesa. Azian nie występuje w żadnej części sagi, jednak jej wizerunek jest widoczny na rodzinnym zdjęciu rodziny Vance, które można  znaleźć w [[Black Mesa East]] oraz w White Forest.
+
  
  
<div align="right">'''[[Alyx Vance|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div>
+
<div align="right">'''[[City 17|Czytaj całość]] | [[Borealis:GlosowanieArt|Weź udział w głosowaniu]]'''</div>

Wersja z 20:34, 25 lip 2009

City 17 - to pokaźnych rozmiarów miasto, położone w bliżej nieokreślonym rejonie Europy Wschodniej, otoczone przez niezamieszkałe tereny zwane Wasteland. Przytłoczone imponującym ogromem Cytadeli, pełniło rolę kwatery głównej Kombinatu na Ziemi. Jest jedną z kilku głównych lokacji Half-Life 2 i jedyną w Half-Life 2: Episode One.

Architektura City 17 odzwierciedla typowe postsowieckie miasta Europy Wschodniej. Jest ono mieszanką bardzo wielu stylów architektonicznych. Możemy tam zaobserwować takie style, jak przedwojenny neoklasycyzm, powojenny klasyczny projekt, radziecki modernizm czy postsowieckie, współczesne konstrukcje. Kombinat, wraz z pojawieniem się na Ziemi, wprowadził swój własny styl do architektury miasta, którego głównym celem było ograniczenie mobilności mieszkańców.


Czytaj całość | Weź udział w głosowaniu