Łom
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(dodanie ramki info) |
|||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| + | {{Bronie-HL |grafika=Łom.jpg |grupa=[[Black Mesa]], [[Rebelianci]] |typ=bezpośrednia |obrazenia=25 |ciosy=<span></span> | ||
| + | *duża (HL1) | ||
| + | *duża (HL2) |odrzut=mały |rozrzut=nie dotyczy |predkosc=nie dotyczy |magazynek=nie dotyczy|noszone=nie dotyczy |uzycie=<span></span> | ||
| + | *[[Gordon Freeman]] | ||
| + | *[[Barney Calhoun]] | ||
| + | *[[Gina Cross]] | ||
| + | *[[Colette Green]] | ||
| + | *Walter Bennett |odpowiedniki=<span></span> | ||
| + | *[[Klucz francuski]] | ||
| + | *[[Nóż bojowy]] |byt=weapon_crowbar }} | ||
Łom (ang. Crowbar) - jest to najbardziej charakterystyczna cecha serii [[Half-Life]]. Broń tą po raz pierwszy zdobyliśmy gdy uciekaliśmy z laboratoriów [[Black Mesa|Black Mesy]]. Korzystamy z niej raczej tylko na początku gry, gdyż zazwyczaj chwilę później zdobywamy broń palną. Znajduje praktyczne zastosowanie w niszczeniu skrzyń z zapasami jak i zabijaniu niegroźnych przeciwników jak np. [[Zombie]]. | Łom (ang. Crowbar) - jest to najbardziej charakterystyczna cecha serii [[Half-Life]]. Broń tą po raz pierwszy zdobyliśmy gdy uciekaliśmy z laboratoriów [[Black Mesa|Black Mesy]]. Korzystamy z niej raczej tylko na początku gry, gdyż zazwyczaj chwilę później zdobywamy broń palną. Znajduje praktyczne zastosowanie w niszczeniu skrzyń z zapasami jak i zabijaniu niegroźnych przeciwników jak np. [[Zombie]]. | ||
[[Kategoria:Bronie w Half-life 2]] | [[Kategoria:Bronie w Half-life 2]] | ||
Wersja z 18:57, 1 lip 2009
- PATRZ Szablon:Broń HL
Łom (ang. Crowbar) - jest to najbardziej charakterystyczna cecha serii Half-Life. Broń tą po raz pierwszy zdobyliśmy gdy uciekaliśmy z laboratoriów Black Mesy. Korzystamy z niej raczej tylko na początku gry, gdyż zazwyczaj chwilę później zdobywamy broń palną. Znajduje praktyczne zastosowanie w niszczeniu skrzyń z zapasami jak i zabijaniu niegroźnych przeciwników jak np. Zombie.