Edytujesz „Assault”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 3: Linia 3:
 
| grafika  = Assault - CSGO.jpg
 
| grafika  = Assault - CSGO.jpg
 
| typ      = [[Odbicie Zakładników]]  
 
| typ      = [[Odbicie Zakładników]]  
| autorcs  = ''Lari "CryptR" Muuriaisniemi''
+
| autorcs  = ''CryptR''
 
| autorcz  =
 
| autorcz  =
 
| autorcss  = [[Valve Corporation]]
 
| autorcss  = [[Valve Corporation]]
Linia 51: Linia 51:
  
 
== Ciekawostki ==
 
== Ciekawostki ==
* W ''Counter-Strike'', na mapie znajduje się błąd gramatyczny. Nad wejściem do magazynu znajduje się tabliczka z napisem 72'''th''' Street mimo iż poprawna wersja po angielsku powinna brzmieć 72'''nd''' Street.
+
* W ''Counter-Strike 1.6'' na mapie znajduje się błąd gramatyczny. Nad wejściem do magazynu znajduje się tabliczka z napisem 72'''th''' Street mimo iż poprawna wersja po angielsku powinna brzmieć 72'''nd''' Street.
* W ''Counter-Strike: Global Offensive'', znajduje się znak drogowy z napisem [[Riverside]], co sugeruje iż mapa znajduje się niedaleko lokacji znanej z serii [[Left 4 Dead]].
+
* W ''Counter-Strike: Global Offensive'' znajduje się znak drogowy z napisem [[Riverside]], co sugeruje iż mapa znajduje się niedaleko lokacji znanej z serii [[Left 4 Dead]].
* W ''Counter-Strike: Source'', mapa znajduje się w okolicy Belmont w Chicago. Świadczy o tym znak na stacji kolejowej.
+
* W ''Counter-Strike: Source'' mapa znajduje się w okolicy Belmont w Chicago. Świadczy o tym znak na stacji kolejowej.
* W ''Counter-Strike: Global Offensive'', dwóch zakładników pojawia się losowo na jednym z dziewięciu miejsc. Jeden zakładnik pojawia się na parterze, a drugi na piętrze. Miejsca te są oznaczone w konsoli numerami od 0 do 8.
+
* W ''CS:GO'' dwóch zakładników pojawia się losowo na jednym z dziewięciu miejsc. Jeden zakładnik pojawia się na parterze, a drugi na piętrze. Miejsca te są oznaczone w konsoli numerami od 0 do 8.
* W wersji z ''Counter-Strike'', na mapie znajduje się pięć kamer, po 2 kamery dla każdej ze stron a jedna jest wspólna. Ekrany kamer ''Antyterrorystów'' znajdują się wewnątrz Jeep'a, a kamery ''Terrorystów'' znajdują się w pomieszczeniu niedaleko lokalizacji zakładników.
+
* Na mapie znajduje się pięć kamer, po 2 kamery dla każdej ze stron a jedna jest wspólna. Ekrany kamer ''Antyterrorystów'' znajdują się wewnątrz Jeep'a, a kamery ''Terrorystów'' znajdują się w pomieszczeniu niedaleko lokalizacji zakładników.
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)