Edytujesz „CZ75-Auto”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 37: | Linia 37: | ||
| noga bez = 24 | | noga bez = 24 | ||
| noga z = 24 | | noga z = 24 | ||
− | | nagroda | + | | nagroda za zabójstwo = $100 (tryb turniejowy)<br> |
$50 (tryb uproszczony) | $50 (tryb uproszczony) | ||
| obrażenia = 33 | | obrażenia = 33 | ||
Linia 75: | Linia 75: | ||
** Ten pistolet jest całkiem niedrogi, tak więc można rozważyć jego zakup po zakupie drogiej broni długiej. Gracze z [[G3SG1]], [[SCAR-20]] lub nawet [[AWP]] mogą zakupić ten pistolet, jeśli chcą być przygotowani do walki w zwarciu. | ** Ten pistolet jest całkiem niedrogi, tak więc można rozważyć jego zakup po zakupie drogiej broni długiej. Gracze z [[G3SG1]], [[SCAR-20]] lub nawet [[AWP]] mogą zakupić ten pistolet, jeśli chcą być przygotowani do walki w zwarciu. | ||
* Zawsze miej CZ75-Auto przygotowany (czyt. w pełni załadowany) - przeładowuj go w bezpiecznym miejscu. Długi czas wyciągania broni i przeładowania może decydować o twoich szansach na przeżycie. | * Zawsze miej CZ75-Auto przygotowany (czyt. w pełni załadowany) - przeładowuj go w bezpiecznym miejscu. Długi czas wyciągania broni i przeładowania może decydować o twoich szansach na przeżycie. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
== Za kulisami == | == Za kulisami == | ||
CZ75-Auto to broń, która od czasu implementacji w grze przeszła najwięcej zmian. W tej sekcji zostały wyszczególnione te najważniejsze. | CZ75-Auto to broń, która od czasu implementacji w grze przeszła najwięcej zmian. W tej sekcji zostały wyszczególnione te najważniejsze. | ||
− | CZ75-Auto został dodany do gry w aktualizacji z 12 lutego 2014 jako zamiennik dla P250. Jego statystyki były niemalże identyczne z tym ostatnim, z wyjątkiem trybu prowadzonego ognia oraz dużo mniejszej ilości magazynków w zapasie. W przeciwieństwie do innych pistoletów w animacji przeładowania wykorzystywany jest magazynek osadzony na specjalnej przystawce | + | CZ75-Auto został dodany do gry w aktualizacji z 12 lutego 2014 jako zamiennik dla P250. Jego statystyki były niemalże identyczne z tym ostatnim, z wyjątkiem trybu prowadzonego ognia oraz dużo mniejszej ilości magazynków w zapasie. W przeciwieństwie do innych pistoletów w animacji przeładowania wykorzystywany jest magazynek osadzony na specjalnej przystawce. Animacja ta była odtwarzana niezależnie, czy magazynek ten został już użyty czy nie. Przy kolejnych przeładowaniach broni magazynek po prostu materializował się na przystawce, mimo, że przed przeładowywaniem go tam nie było. |
Aktualizacja z 14 maja 2014 poprawiła animację przeładowania: jeżeli magazynek z przystawki został już wykorzystany, każde kolejne przeładowywanie odbywało się tradycyjną metodą, podobną do [[P250]], [[P2000]], [[Glock-18|Glocka]] i [[Five-SeveN]]a. Animacja została dodatkowo spowolniona, by czas przeładowania pozostał w obu animacjach ten sam. Przedni magazynek wracał na swoje miejsce, jeśli gracz posiadał amunicję w zapasie poprzez schowanie i ponowne wyciągnięcie pistoletu. | Aktualizacja z 14 maja 2014 poprawiła animację przeładowania: jeżeli magazynek z przystawki został już wykorzystany, każde kolejne przeładowywanie odbywało się tradycyjną metodą, podobną do [[P250]], [[P2000]], [[Glock-18|Glocka]] i [[Five-SeveN]]a. Animacja została dodatkowo spowolniona, by czas przeładowania pozostał w obu animacjach ten sam. Przedni magazynek wracał na swoje miejsce, jeśli gracz posiadał amunicję w zapasie poprzez schowanie i ponowne wyciągnięcie pistoletu. | ||
Linia 105: | Linia 93: | ||
== Ciekawostki == | == Ciekawostki == | ||
* To pierwszy pistolet automatyczny w serii ''[[Counter-Strike]]''. | * To pierwszy pistolet automatyczny w serii ''[[Counter-Strike]]''. | ||
− | * Choć CZ75-Auto jest zasilany tą samą amunicją, co [[Glock-18]] (9x19mm), to zadaje większe obrażenia niż ten ostatni. W tym przypadku realizm zszedł na dalszy plan w celu | + | * Choć CZ75-Auto jest zasilany tą samą amunicją, co [[Glock-18]] (9x19mm), to zadaje większe obrażenia niż ten ostatni. W tym przypadku realizm zszedł na dalszy plan w celu lepszegoo balansu broni. |
* To dość ciekawe, że Terroryści mogą zakupić tą broń, gdyż w świecie rzeczywistym CZ75-Auto jest głównie używany przez służby porządkowe w kilku krajach, podobnie jak Glock-18, który także jest trudno dostępny. Można założyć, że Terroryści zakupili tą broń na czarnym rynku lub poddali modyfikacjom standardowego, samopowtarzalnego CZ75. | * To dość ciekawe, że Terroryści mogą zakupić tą broń, gdyż w świecie rzeczywistym CZ75-Auto jest głównie używany przez służby porządkowe w kilku krajach, podobnie jak Glock-18, który także jest trudno dostępny. Można założyć, że Terroryści zakupili tą broń na czarnym rynku lub poddali modyfikacjom standardowego, samopowtarzalnego CZ75. | ||
− | * W prawdziwym życiu, magazynek CZ75 zmieści 16 naboi dla wersji kalibru 9mm. W grze CZ75 mieści 12 naboi, co jest pojemnością prawdziwą dla wersji kalibru .40 S&W. Przez pewien czas growy CZ75 mieścił 8 naboi w magazynku (pojemność typowa dla magazynków jednorzędowych), co nie jest prawidłową pojemnością magazynka dla żadnej wersji CZ75. | + | * W prawdziwym życiu, magazynek CZ75 zmieści 16 naboi dla wersji kalibru 9mm. W grze CZ75 mieści 12 naboi, co jest pojemnością prawdziwą dla wersji kalibru .40 S&W. Przez pewien czas growy CZ75 mieścił 8 naboi w magazynku(pojemność typowa dla magazynków jednorzędowych), co nie jest prawidłową pojemnością magazynka dla żadnej wersji CZ75. |
* Magazynek zamontowany na specjalnej przystawce zdaje się działać jako prowizoryczny chwyt przedni oraz zapasowy magazynek do szybkiego przeładowania. Pomimo to, postać gracza trzyma broń tak jak każdy inny pistolet, a czas przeładowania jest dłuższy w porównaniu do innych broni w tej kategorii. | * Magazynek zamontowany na specjalnej przystawce zdaje się działać jako prowizoryczny chwyt przedni oraz zapasowy magazynek do szybkiego przeładowania. Pomimo to, postać gracza trzyma broń tak jak każdy inny pistolet, a czas przeładowania jest dłuższy w porównaniu do innych broni w tej kategorii. | ||
** Przedni magazynek jest przymocowany do góry nogami, kiedy postać gracza ściąga go w przystawki, to w jakiś sposób daje radę go bardzo szybko obrócić o 180 stopni poza ekranem. | ** Przedni magazynek jest przymocowany do góry nogami, kiedy postać gracza ściąga go w przystawki, to w jakiś sposób daje radę go bardzo szybko obrócić o 180 stopni poza ekranem. | ||
* Podczas przeładowywania z zamontowanym przednim magazynkiem, zamek jest odciągany od tyłu na około dwa razy większą odległość niż jest to fizycznie możliwe, jednakże, podczas innych animacji, gdzie zamek jest odciągany, tj. wyciąganie broni i przeładowanie bez magazynka na przystawce, postać gracza odciąga zamek na poprawną odległość. | * Podczas przeładowywania z zamontowanym przednim magazynkiem, zamek jest odciągany od tyłu na około dwa razy większą odległość niż jest to fizycznie możliwe, jednakże, podczas innych animacji, gdzie zamek jest odciągany, tj. wyciąganie broni i przeładowanie bez magazynka na przystawce, postać gracza odciąga zamek na poprawną odległość. | ||
* Animacja wyciągania, wdrożona do gry 10 grudnia 2014 roku, przedstawia magazynek wpinany na przystawkę oraz odciągnięcie zamka do tyłu w celu załadowania naboju do komory. Takie zachowanie w prawdziwym życiu (mocowanie chwytu w samym środku walki i przed przeładowaniem broni) jest uznawane za skrajnie nieodpowiedzialne i mogłoby się bardzo tragicznie skończyć. | * Animacja wyciągania, wdrożona do gry 10 grudnia 2014 roku, przedstawia magazynek wpinany na przystawkę oraz odciągnięcie zamka do tyłu w celu załadowania naboju do komory. Takie zachowanie w prawdziwym życiu (mocowanie chwytu w samym środku walki i przed przeładowaniem broni) jest uznawane za skrajnie nieodpowiedzialne i mogłoby się bardzo tragicznie skończyć. | ||
− | * Wydłużona lufa i kompensator są spotykane tylko we wczesnych modelach CZ75-Automatic. | + | * Wydłużona lufa i kompensator są spotykane tylko we wczesnych modelach CZ75-Automatic. Poźniejsze pistolety mają standardową lufę. |
{{Bronie CS}} | {{Bronie CS}} | ||
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] | [[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] |