Edytujesz „Half-Life: Source”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 21: Linia 21:
 
|nast. gra= [[Half-Life 2]]
 
|nast. gra= [[Half-Life 2]]
 
}}
 
}}
'''Half-Life: Source''' - klasyczny [[Half-Life]] przeniesiony na silnik [[Source]], wydany przez [[Valve Software]] 1 czerwca 2004. Dostępna poprzez platformę [[Steam]] oraz jako bonus w wydaniu ''Half-Life 2 Game of The Year Edition''.  
+
'''Half-Life: Source''' - klasyczny [[Half-Life]] przeniesiony na silnik [[Source]], wydany przez [[Valve Software]] 1 czerwca 2004. Dostępna poprzez platformę [[Steam]] oraz jako bonus w wydaniu ''Half-Life 2 Game of The Year''. Rozgrywka pozostała niezmieniona. Gra zyskała wiele technicznych ulepszeń jakie oferuje silnik Source: realistyczne renderowanie wody, [[ragdoll]]e i silnik fizyczny (w ograniczonym zakresie), refleksy na gładkich powierzchniach i trójwymiarowy skybox. Poprawiono również nieznacznie tekstury oraz niektóre elementy otoczenia (np, rury mają mają większą liczbę wielokątów).
  
==Nowości==
+
Gra posiada charakterystyczne dla Source menu główne. Umożliwia ono start gry bezpośrednio z wybranego rozdziału. W tle wyświetlane są losowo niektóre mapy z gry.
Jeśli chodzi o rozgrywkę to pozostała ona niezmieniona. Gra zyskała wiele technicznych ulepszeń jakie oferuje silnik Source: realistyczne renderowanie wody, [[ragdoll]]e i silnik fizyczny (w ograniczonym zakresie), refleksy na gładkich powierzchniach i technologię trójwymiarowych skybox'ów. Poprawiono również nieznacznie tekstury oraz niektóre elementy otoczenia (np. rury mają większą liczbę wielokątów).
+
 
+
Gra posiada charakterystyczne dla Source menu główne, identyczne z tym w [[Half-Life 2]]. Umożliwia ono start gry bezpośrednio z wybranego rozdziału. W tle wyświetlane są losowo niektóre mapy z gry.
+
 
+
==Różnice==
+
Postać gracza w HL:S porusza się szybciej niż w pierwowzorze. Gra zawiera także część aspektów sztucznej inteligencji z Half-Life 2 - przeciwnicy są bardziej "świadomi" obecności gracza, a gdy zostaną ranni, będą szukać osłony. Również sprzymierzeńcy zachowują się podobnie jak w Half-Life 2, choć w HL:S nie ma możliwości wydawania im poleceń.
+
 
+
==Krytyka==
+
Half-Life: Source był krytykowany za niskiej jakości grafikę niewykorzystującej możliwości silnika Source, które można podziwiać w Half-Life 2. Gra jest prostą konwersją na silnik Source, toteż używa modeli i tekstur z oryginalnej gry. W odpowiedzi pewna grupa ludzi postanowiła stworzyć modyfikację [[Black Mesa (modyfikacja)|Black Mesa]], która ma być całkowitą konwersją oryginalnego Half-Life z grafiką znaną z Half-Life 2.
+
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)