Edytujesz „Kostka towarzysząca”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 12: | Linia 12: | ||
'''Kostka towarzysząca''' (ang. ''Weighted Companion Cube '') działa zupełnie tak samo, jak [[Obciążeniowa kostka magazynująca]] lecz zamiast logo [[Aperture Science]] ma ona różowe serce. Występuje zawsze jako jedyna używalna kostka w komorze testowej. | '''Kostka towarzysząca''' (ang. ''Weighted Companion Cube '') działa zupełnie tak samo, jak [[Obciążeniowa kostka magazynująca]] lecz zamiast logo [[Aperture Science]] ma ona różowe serce. Występuje zawsze jako jedyna używalna kostka w komorze testowej. | ||
− | + | W Portal 2 [[GLaDOS]] męczy [[Chell]] kilkukrotnie niszcząc kostkę towarzyszącą w 7 komorze testowej. W tym momencie GLaDOS twierdzi również, że te kostki czują, co może oznaczać, że posiadają pewien poziom inteligencji, podobnie jak [[Wieżyczka strażnicza|wieżyczki]]. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | Ciekawostki: | |
− | + | -W pierwszej części portala ukończenie jednej z komór testowych wymagało zniszczenia kostki towarzyszącej, co budziło u wielu graczy silne emocje. | |
− | + | -Główny bohater komiksu Ratman rozmawia z swoją kostką towarzyszącą. Jest to spowodowane jego chorobą. | |
− | + | ||
− | Główny bohater komiksu rozmawia | + | |