Edytujesz „Kostka towarzysząca”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 12: Linia 12:
 
'''Kostka towarzysząca''' (ang. ''Weighted Companion Cube '') działa zupełnie tak samo, jak [[Obciążeniowa kostka magazynująca]] lecz zamiast logo [[Aperture Science]] ma ona różowe serce. Występuje zawsze jako jedyna używalna kostka w komorze testowej.
 
'''Kostka towarzysząca''' (ang. ''Weighted Companion Cube '') działa zupełnie tak samo, jak [[Obciążeniowa kostka magazynująca]] lecz zamiast logo [[Aperture Science]] ma ona różowe serce. Występuje zawsze jako jedyna używalna kostka w komorze testowej.
  
==Występowanie==
+
W Portal 2 [[GLaDOS]] męczy [[Chell]] kilkukrotnie niszcząc kostkę towarzyszącą w 7 komorze testowej. W tym momencie GLaDOS twierdzi również, że te kostki czują, co może oznaczać, że posiadają pewien poziom inteligencji, podobnie jak [[Wieżyczka strażnicza|wieżyczki]].
===[[Portal]]===
+
Kostka towarzysząca pojawia się tylko w komorze testowej 17, gdzie jest jedyną dostępną kostką. Towarzyszy graczowi przez cały test, ale przed przejściem przez ostatnie drzwi trzeba dokonać na niej "eutanazji", czyli wrzucić do szybu spalarni, co budziło u wielu graczy silne emocje.
+
  
===[[Portal 2]]===
+
Ciekawostki:
Kostka towarzysząca pojawia się w komorze testowej nr 7, gdzie [[GLaDOS]] męczy [[Chell]] kilkukrotnie niszcząc to urządzenie. SI stwierdza również, że te kostki czują, co może oznaczać, że posiadają pewien poziom inteligencji, podobnie jak [[Wieżyczka strażnicza|wieżyczki]].
+
-W pierwszej części portala ukończenie jednej z komór testowych wymagało zniszczenia kostki towarzyszącej, co budziło u wielu graczy silne emocje.
 
+
-Główny bohater komiksu Ratman rozmawia z swoją kostką towarzyszącą. Jest to spowodowane jego chorobą.
===[[Portal 2: Lab Rat]]===
+
Główny bohater komiksu rozmawia ze swoją kostką towarzyszącą, a nawet prowadzi z nią rozbudowane dialogi. Jest to spowodowane jego schizofrenią.
+
  
  

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)