Edytujesz „M16”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>l4d1|l4d2</ikony>
 
<ikony>l4d1|l4d2</ikony>
{{Broń L4D
+
{{BronL4D infobox
 
  |grafika=m16a2.png
 
  |grafika=m16a2.png
 
  |typ=Karabin automatyczny
 
  |typ=Karabin automatyczny
Linia 16: Linia 16:
 
{{Cytat|Man, I wanted this rifle since I was nine!<br />(Kurcze, od przedszkola chciałem mieć ten karabin!)|[[Ellis]]}}
 
{{Cytat|Man, I wanted this rifle since I was nine!<br />(Kurcze, od przedszkola chciałem mieć ten karabin!)|[[Ellis]]}}
  
'''Karabin szturmowy M-16''' ('''Karabin szturmowy''' w [[Left 4 Dead]]) karabin automatyczny występujący w [[Left 4 Dead]] i [[Left 4 Dead 2]]. Jest odpowiednikiem [[Pistolet maszynowy (L4D)|pistoletu maszynowego]] i [[Pistolet maszynowy z tłumikiem|pistoletu maszynowego z tłumikiem]] na Poziomie 2. Ma lepszą celność i większe obrażenia niż bronie maszynowe z Poziomu 1. Jego magazynek mieści 50 naboi, a w zapasie można do niego nieść 360 naboi.  
+
'''Karabin szturmowy M-16''' ('''Karabin szturmowy''' w [[Left 4 Dead]]) - karabin automatyczny występujący w [[Left 4 Dead]] i [[Left 4 Dead 2]]. Jest odpowiednikiem [[Pistolet maszynowy (L4D)|pistoletu maszynowego]] i [[Pistolet maszynowy z tłumikiem|pistoletu maszynowego z tłumikiem]] na Poziomie 2. Ma lepszą celność i większe obrażenia niż bronie maszynowe z Poziomu 1. Jego magazynek mieści 50 naboi, a w zapasie można do niego nieść 360 naboi.  
  
 
Jest to karabin dość uniwersalny, idealnie sobie radzi w niemal każdej sytuacji.
 
Jest to karabin dość uniwersalny, idealnie sobie radzi w niemal każdej sytuacji.
Linia 33: Linia 33:
  
 
==Zalety i wady==
 
==Zalety i wady==
{{Zalety i wady
+
{{Plusminus
 
|zalety=* Najwyższa szybkostrzelność ze wszystkich karabinów automatycznych.
 
|zalety=* Najwyższa szybkostrzelność ze wszystkich karabinów automatycznych.
 
* Uniwersalność. Można go używać w każdej sytuacji.
 
* Uniwersalność. Można go używać w każdej sytuacji.
Linia 43: Linia 43:
 
* Ciągłe strzelanie może przyczynić się do szybkiego zużycia amunicji.
 
* Ciągłe strzelanie może przyczynić się do szybkiego zużycia amunicji.
 
}}
 
}}
 +
 +
==Left 4 Dead 2==
 +
Karabin szturmowy pojawił się także w Left 4 Dead 2. Zmiany względem pierwowzoru to nowe animacje i inna nazwa: "Karabin szturmowy M-16". W porównaniu do innych karabinów automatycznych ([[AK-47 (L4D)|AK-47]] i [[SCAR]]a) jest typowym średniakiem, skutecznym w niemal każdej sytuacji.
  
 
==Za kulisami==
 
==Za kulisami==
Linia 50: Linia 53:
 
Animacja wyciągania broni we wczesnych wersjach gry polegała na tym, że postać zawsze pociągała rękojeść przeładowania. Dźwięk tej animacji zachował się w finalnej wersji gry i posłużył jako dźwięk wyjmowania karabinu.
 
Animacja wyciągania broni we wczesnych wersjach gry polegała na tym, że postać zawsze pociągała rękojeść przeładowania. Dźwięk tej animacji zachował się w finalnej wersji gry i posłużył jako dźwięk wyjmowania karabinu.
  
Karabin szturmowy bazował na karabinie automatycznym M4A1 z gry [[Counter-Strike]]. Pliki związane z tą bronią są tak samo nazwane, jak w M4A1. Także w animacjach występuje nazwa "M4A1". Dźwięki strzału są nieznacznie zmodyfikowanymi wersjami dźwięków używanych przez M4A1. W rzeczywistości M4A1 jest zasadniczo skróconą wersją M16.
+
Karabin szturmowy bazował na karabinie automatycznym M4A1 z gry [[Counter-Strike]]. Pliki związane z tą bronią są takie samo nazwane, jak w M4A1. Także w animacjach występuje nazwa "M4A1". Dźwięki strzału są nieznacznie zmodyfikowanymi wersjami dźwięków używanych przez M4A1. W rzeczywistości M4A1 jest zasadniczo skróconą wersją M16.
  
Animacja przeładowania jest nieco inna. Po wymianie magazynka, użytkownik powinien pociągnąć za rękojeść przeładowania i nacisnąć na zatrzask zamka.
+
Animacja przeładowania jest nieco inna. Po wymianie magazynka, użytkownik powinien pociągnąć za rękojeść przeładowania i nacisnąć na zatrzask zamka.  
  
 
==Spostrzeżenia==
 
==Spostrzeżenia==
Linia 71: Linia 74:
 
==Galeria==
 
==Galeria==
 
<gallery>
 
<gallery>
Plik:m16a2icon.png|Ikonka HUD
+
Grafika:m16a2icon.png|Ikonka HUD
Plik:M16.jpg|[[Bill]] trzymający M16
+
Grafika:m16a2.png|Model karabinu szturmowego
Plik:M16-2.jpg|Wyrzucenie pustego magazynka...
+
Grafika:m16a2bill.png|[[Bill]] trzymający karabin szturmowy
Plik:M16-3.jpg|...i wymiana go na nowy.
+
Grafika:m16a2rochelle.png|[[Rochelle]] trzymający karabin szturmowy
Plik:m16a2rochelle.png|[[Rochelle]] trzymająca karabin szturmowy
+
Grafika:m16a2_1.jpg|[[Zoey]] trzymająca karabin szturmowy podczas rozgrywki
Plik:M16 - worldmodel.jpg|Worldmodel M16
+
Grafika:m16a2_2.jpg
Plik:M16a2 2.jpg|Bill dzierżący M16 w intrze do Left 4 Dead
+
Grafika:m16a2_3.jpg
Plik:M16a2 3.jpg
+
 
</gallery>
 
</gallery>
  

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)