Edytujesz „M60 (L4D)”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>l4d2</ikony>
 
<ikony>l4d2</ikony>
{{Broń L4D
+
{{BronL4D infobox
 
  |grafika=m60.png
 
  |grafika=m60.png
 
  |typ=Karabin maszynowy
 
  |typ=Karabin maszynowy
Linia 27: Linia 27:
  
 
==Zalety i wady==
 
==Zalety i wady==
{{Zalety i wady
+
{{Plusminus
 
|zalety=* Nie musi być przeładowywany, więc zabicie [[Tank]]a może być dosyć szybkie.
 
|zalety=* Nie musi być przeładowywany, więc zabicie [[Tank]]a może być dosyć szybkie.
 
* Skuteczny w walce przeciwko [[Horda|Hordzie]].
 
* Skuteczny w walce przeciwko [[Horda|Hordzie]].
Linia 46: Linia 46:
 
** Oba karabiny posiadają niemalże identyczne statystyki (celność i odrzut są identyczne zarówno przed, jak i po doczepieniu celownika laserowego, ale M60 zadaje mniejsze obrażenia)
 
** Oba karabiny posiadają niemalże identyczne statystyki (celność i odrzut są identyczne zarówno przed, jak i po doczepieniu celownika laserowego, ale M60 zadaje mniejsze obrażenia)
 
** Oba karabiny posiadają także identyczne animacje, wliczając praktycznie niedostępną animację przeładowania M60<ref>[http://www.youtube.com/watch?v=lY-N7GteB24 Filmik pokazujący przeładowywanie M60 w grze]</ref> (inne są jedynie animacje wyjmowania broni, ale dźwięk im towarzyszący jest wspólny dla AK-47 i dla M60).
 
** Oba karabiny posiadają także identyczne animacje, wliczając praktycznie niedostępną animację przeładowania M60<ref>[http://www.youtube.com/watch?v=lY-N7GteB24 Filmik pokazujący przeładowywanie M60 w grze]</ref> (inne są jedynie animacje wyjmowania broni, ale dźwięk im towarzyszący jest wspólny dla AK-47 i dla M60).
** Ponadto, M60 ma taką samą szybkostrzelność, jaką AK-47 miało bezpośrednio przed wydaniem gry.
 
 
* M60 ma największą pojemność magazynka ze wszystkich broni w grze, ale za to nie można do tej broni mieć amunicji w zapasie.
 
* M60 ma największą pojemność magazynka ze wszystkich broni w grze, ale za to nie można do tej broni mieć amunicji w zapasie.
 
* M60 występujący w grze posiada dwójnóg, jednak nie można go rozłożyć.
 
* M60 występujący w grze posiada dwójnóg, jednak nie można go rozłożyć.

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)