Edytujesz „Panele”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>p2|aperture</ikony> | <ikony>p2|aperture</ikony> | ||
− | {{Stub}} {{ | + | {{Stub}} {{spoiler}} |
{{Technologia infobox | {{Technologia infobox | ||
|grafika=Aperture panel stair.jpg | |grafika=Aperture panel stair.jpg | ||
Linia 13: | Linia 13: | ||
|projektant= | |projektant= | ||
|byt=prop_dynamic (model "faith_plate.mdl" lub "faith_plate_128.mdl")}} | |byt=prop_dynamic (model "faith_plate.mdl" lub "faith_plate_128.mdl")}} | ||
− | |||
− | |||
'''Panele''' są dynamiczną strukturą, tworzą ściany i podłogi w komorach testowych, salach obserwacyjnych, i biurach w [[Enrichment Center]]. Na ogół są one albo czarne, albo białe (na których można tworzyć portale). | '''Panele''' są dynamiczną strukturą, tworzą ściany i podłogi w komorach testowych, salach obserwacyjnych, i biurach w [[Enrichment Center]]. Na ogół są one albo czarne, albo białe (na których można tworzyć portale). | ||
Linia 23: | Linia 21: | ||
Panele po raz pierwszy okazują się w pełni konfigurowalne w Komorze testowej 14, gdzie unoszą się ponad poziom podłogi tworząc schody dla [[Chell]]. | Panele po raz pierwszy okazują się w pełni konfigurowalne w Komorze testowej 14, gdzie unoszą się ponad poziom podłogi tworząc schody dla [[Chell]]. | ||
− | W komorze testowej 16 [[Chell]] odkrywa kulisy komory testowej i odnajduje kryjówkę [[Doug Rattmann|Douga Rattmanna]] w której napisał | + | W komorze testowej 16 [[Chell]] odkrywa kulisy komory testowej i odnajduje kryjówkę [[Doug Rattmann|Douga Rattmanna]] w której napisał "The Cake Is A Lie". Pokój ukazał się z tyłu paneli, które były wspierane przez tłoki i prawdopodobnie sterowane przez [[GLaDOS]]. |
==Portal 2== | ==Portal 2== | ||
− | Panele odgrywają tu znacznie większą rolę, niż to miało miejsce w pierwszej części gry. Są one teraz obsługiwane przez | + | Panele odgrywają tu znacznie większą rolę, niż to miało miejsce w pierwszej części gry. Są one teraz obsługiwane przez ramiona robotów, które mają znacznie większy zakres ruchów i podtrzymują wszystkie elementy komór testowych, dzięki czemu mogą je szybko i sprawnie przebudowywać, co często widać podczas gry. Przestrzenie za panelami są znacznie gęściej zapełnione mechanicznymi częściami. |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
− | *Panele zostały formalnie wprowadzone w pierwszym z czterech filmów informacyjnych prowadzących do wydania Portal 2 | + | *Panele zostały formalnie wprowadzone w pierwszym z czterech filmów informacyjnych prowadzących do wydania Portal 2 |
− | + | ||
− | + | ||
{{Technologie}} | {{Technologie}} | ||