Edytujesz „Standard zombie”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | |||
{{Istota infobox | {{Istota infobox | ||
|grafika=Standard zombie HL2.jpg | |grafika=Standard zombie HL2.jpg | ||
Linia 15: | Linia 14: | ||
*npc_zombie (HL2, zwyczajny) | *npc_zombie (HL2, zwyczajny) | ||
*npc_zombie_torso (HL2, tors)}} | *npc_zombie_torso (HL2, tors)}} | ||
+ | |||
'''Zwyczajny headcrab zombie''' to jeden z podstawowych przeciwników w grach z serii [[Half-Life]]. Staje się nim nieodwracalnie człowiek, na którym pasożytuje [[headcrab]], sterujący jego organizmem. | '''Zwyczajny headcrab zombie''' to jeden z podstawowych przeciwników w grach z serii [[Half-Life]]. Staje się nim nieodwracalnie człowiek, na którym pasożytuje [[headcrab]], sterujący jego organizmem. | ||
Linia 22: | Linia 22: | ||
Ich zachowanie świadczy o tym, ze nie zachowały wiele ze swojego dawnego rozumu i, podobnie jak kierujące nimi headcraby, będą ślepo dążyć do celu bez względu na przeszkody i związane z nimi niebezpieczeństwo (np. wirujące ostrza w [[Ravenholm]]). Nie reagują na strzały oddane w ich kierunku, jednak czują obrażenia, co potwierdza ich zachowanie, gdy płoną. Podstawowym atakiem zombie jest uderzenie pazurami, jednak w Half-Life 2 otrzymały umiejętność ciskania w delikwenta przedmiotami. Ponadto, w HL2, można je znaleźć "uśpione". Wstają i rozpoczynają atak, jeśli podejdzie się do nich zbyt blisko, odda strzał. | Ich zachowanie świadczy o tym, ze nie zachowały wiele ze swojego dawnego rozumu i, podobnie jak kierujące nimi headcraby, będą ślepo dążyć do celu bez względu na przeszkody i związane z nimi niebezpieczeństwo (np. wirujące ostrza w [[Ravenholm]]). Nie reagują na strzały oddane w ich kierunku, jednak czują obrażenia, co potwierdza ich zachowanie, gdy płoną. Podstawowym atakiem zombie jest uderzenie pazurami, jednak w Half-Life 2 otrzymały umiejętność ciskania w delikwenta przedmiotami. Ponadto, w HL2, można je znaleźć "uśpione". Wstają i rozpoczynają atak, jeśli podejdzie się do nich zbyt blisko, odda strzał. | ||
− | Zombie mogą przetrwać rozpołowienie. Część ciała od pasa w górę nadal | + | Zombie mogą przetrwać rozpołowienie. Część ciała od pasa w górę nadal będziepróbowała atakować. Zazwyczaj jednak zdarza się, że headcrab odpada od żywiciela i ginie razem z nim. |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
{{Istoty}} | {{Istoty}} | ||
Linia 39: | Linia 30: | ||
[[Kategoria: Istoty z Half-Life 2: Episode One]] | [[Kategoria: Istoty z Half-Life 2: Episode One]] | ||
[[Kategoria: Istoty z Half-Life 2: Episode Two]] | [[Kategoria: Istoty z Half-Life 2: Episode Two]] | ||
− | |||
− |