Edytujesz „Strzelba SPAS 12”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>l4d2</ikony>
 
<ikony>l4d2</ikony>
{{Broń L4D
+
{{BronL4D infobox
 
  |grafika=SPAS_12_L4D2.JPG
 
  |grafika=SPAS_12_L4D2.JPG
 
  |typ=Shotgun
 
  |typ=Shotgun
  |kat= Poziom 2
+
  |kat=
 
  |magazynek=10
 
  |magazynek=10
 
  |noszone=90
 
  |noszone=90
Linia 18: Linia 18:
 
* Zarażony zwykle ginie od jednego strzału, jednak zaleca się używanie SPAS 12 na ataki hordy, niż na pojedyncze cele.
 
* Zarażony zwykle ginie od jednego strzału, jednak zaleca się używanie SPAS 12 na ataki hordy, niż na pojedyncze cele.
 
* SPAS 12 jest bardzo skuteczny na bliskie odległości i na główne zagrożenia takie jak Witch i Tank.
 
* SPAS 12 jest bardzo skuteczny na bliskie odległości i na główne zagrożenia takie jak Witch i Tank.
* Podczas walki SPAS 12 ma mniejszy rozrzut pocisków, więc jest nieco dokładniejsze od [[Strzelba taktyczna|strzelby taktycznej]].
+
* Podczas walki SPAS 12 ma mniejszy rozprysk pocisków, więc jest nieco dokładniejsze od [[Strzelba taktyczna|strzelby taktycznej]].
 
* Należy ostrożnie obchodzić się ze SPAS'em na wyższych poziomach trudności, gdyż jedno trafienie potrafi obezwładnić, a nawet zabić towarzysza.
 
* Należy ostrożnie obchodzić się ze SPAS'em na wyższych poziomach trudności, gdyż jedno trafienie potrafi obezwładnić, a nawet zabić towarzysza.
 
* Pociski do SPAS 12 są ładowane pojedynczo, więc dobrym pomysłem jest ładowanie co kilka strzałów.
 
* Pociski do SPAS 12 są ładowane pojedynczo, więc dobrym pomysłem jest ładowanie co kilka strzałów.
Linia 26: Linia 26:
  
 
==Zalety i wady==
 
==Zalety i wady==
{{Zalety i wady
+
{{Plusminus
 
|zalety=* Wysokie obrażenia.
 
|zalety=* Wysokie obrażenia.
 
* Doskonała broń na Witch.
 
* Doskonała broń na Witch.
 
* Skuteczna broń przeciwko Tankom, zwłaszcza z zapalającą amunicją.
 
* Skuteczna broń przeciwko Tankom, zwłaszcza z zapalającą amunicją.
* Dobrze współgra z [[Magnum (L4D)|Magnumem]] lub podwójnymi [[Pistolet P220|pistoletami]].
+
* Dobrze współgra z [[Magnum|Magnumem]] lub podwójnymi [[Pistolet P220|pistoletami]].
 
* Duży rozrzut doskonale sprawdza się w walkach z hordą.
 
* Duży rozrzut doskonale sprawdza się w walkach z hordą.
 
* Pociski są ładowane pojedynczo, więc można przerwać ładowanie, w przypadku ataku.
 
* Pociski są ładowane pojedynczo, więc można przerwać ładowanie, w przypadku ataku.

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)