Szablon:Art tygodnia

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(poprawka)
(poprawka)
Linia 1: Linia 1:
'''[[Cytadela|Cytadele]]''' są wielkimi strukturami przypominającymi masywny, metaliczny i nieposiadający szczególnych cech drapacz chmur, którego wysokość to 3072 metry (nie licząc części podziemnej). [[Plik:HalfLife2 Citadel.jpg|right|120px]]
+
[[Plik:HalfLife2 Citadel.jpg|right|120px]]'''[[Cytadela|Cytadele]]''' są wielkimi strukturami przypominającymi masywny, metaliczny i nieposiadający szczególnych cech drapacz chmur, którego wysokość to 3072 metry (nie licząc części podziemnej).
  
 
Cytadela City 17 jest w dużej części zmechanizowana. Wiele jej części jest ruchomych, co pozwala na wysyłanie do akcji dużych ilości jednostek powietrznych, jak skanery, czy helikoptery szturmowe. W Episode One Cytadela ulega potężnej eksplozji wynikającej z przegrzania rdzenia. W wyniku eksplozji cytadela ulega zniszczeniu a miasto przypomina Hiroszimę.
 
Cytadela City 17 jest w dużej części zmechanizowana. Wiele jej części jest ruchomych, co pozwala na wysyłanie do akcji dużych ilości jednostek powietrznych, jak skanery, czy helikoptery szturmowe. W Episode One Cytadela ulega potężnej eksplozji wynikającej z przegrzania rdzenia. W wyniku eksplozji cytadela ulega zniszczeniu a miasto przypomina Hiroszimę.

Wersja z 20:22, 30 sie 2009

HalfLife2 Citadel.jpg
Cytadele są wielkimi strukturami przypominającymi masywny, metaliczny i nieposiadający szczególnych cech drapacz chmur, którego wysokość to 3072 metry (nie licząc części podziemnej).

Cytadela City 17 jest w dużej części zmechanizowana. Wiele jej części jest ruchomych, co pozwala na wysyłanie do akcji dużych ilości jednostek powietrznych, jak skanery, czy helikoptery szturmowe. W Episode One Cytadela ulega potężnej eksplozji wynikającej z przegrzania rdzenia. W wyniku eksplozji cytadela ulega zniszczeniu a miasto przypomina Hiroszimę.


Czytaj całość | Weź udział w głosowaniu