Edytujesz „Szpieg”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>tf2</ikony> | <ikony>tf2</ikony> | ||
− | |||
{{Klasa infobox | {{Klasa infobox | ||
|grafika=redspyciggaret.jpg | |grafika=redspyciggaret.jpg | ||
Linia 34: | Linia 33: | ||
**obrażenia: 40 (120 crit, 450 cios w plecy) | **obrażenia: 40 (120 crit, 450 cios w plecy) | ||
− | *[[ | + | *[[Przebrania]] |
**ilość naboi: ∞ | **ilość naboi: ∞ | ||
**działanie: Gracza może przebrać się za członka przeciwnej drużyny jak i swojej. Jest niewykrywalny dla działek, może korzystać z wrogich teleportów, dystrybutorów i leczenia medyków (również Ubercharge). Nie może jednak przenikać przez przeciwników. | **działanie: Gracza może przebrać się za członka przeciwnej drużyny jak i swojej. Jest niewykrywalny dla działek, może korzystać z wrogich teleportów, dystrybutorów i leczenia medyków (również Ubercharge). Nie może jednak przenikać przez przeciwników. | ||
− | *[[Zegarek | + | *[[Zegarek]] |
**ilość: ∞ | **ilość: ∞ | ||
**działanie: Użycie go sprawia, że gracz staje się na krótki czas niewidzialny. Niewidzialność można przedłużyć podnosząc metal. | **działanie: Użycie go sprawia, że gracz staje się na krótki czas niewidzialny. Niewidzialność można przedłużyć podnosząc metal. | ||
Linia 56: | Linia 55: | ||
**działanie: Gdy jest aktywny pozwala zmylić przeciwnika, zostawiając w momencie śmierci gracza, fałszywe zwłoki. Równocześnie daje szpiegowi 6,5 sekundy całkowitej niewidzialności i nieśmiertelności. Ponowne pojawienie się okupione jest jednak głośnym dźwiękiem. Czynność może być powtórzona dopiero po ponownym naładowaniu się urządzenia. Podnoszenie metalu przyspiesza ładowanie. | **działanie: Gdy jest aktywny pozwala zmylić przeciwnika, zostawiając w momencie śmierci gracza, fałszywe zwłoki. Równocześnie daje szpiegowi 6,5 sekundy całkowitej niewidzialności i nieśmiertelności. Ponowne pojawienie się okupione jest jednak głośnym dźwiękiem. Czynność może być powtórzona dopiero po ponownym naładowaniu się urządzenia. Podnoszenie metalu przyspiesza ładowanie. | ||
− | === | + | ===Taunt=== |
*[[Szermierka]] | *[[Szermierka]] | ||
Linia 70: | Linia 69: | ||
*Tylko Inżynier i Szpieg korzystają z PDA1 i PDA2. | *Tylko Inżynier i Szpieg korzystają z PDA1 i PDA2. | ||
*W becie: RED i BLU Szpieg miał Szary garnitur tylko z paskiem w lewej ręce z Logiem drużyny. | *W becie: RED i BLU Szpieg miał Szary garnitur tylko z paskiem w lewej ręce z Logiem drużyny. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
==Linki== | ==Linki== | ||
*[http://tf2.com/spy.htm Meet the Spy] | *[http://tf2.com/spy.htm Meet the Spy] | ||
− | {{ | + | {{TF2bronie}} |
[[Kategoria:Klasy postaci w Team Fortress 2]] | [[Kategoria:Klasy postaci w Team Fortress 2]] | ||
[[tf2wiki:Spy]] | [[tf2wiki:Spy]] |