Edytujesz „Team Fortress 2”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
<ikony>valve|tf2</ikony>
+
'''Team Fortress 2''' - sieciowy FPS wyprodukowany przez [[Valve Software]] i wydany 9 kwietnia 2008 roku w Ameryce Północnej i 11 kwietnia w Europie. Po raz pierwszy ukazała się w pakiecie [[The Orange Box]]a później trafiła do sprzedaży jako osobny tytuł. Można nabyć ją w wersji pudełkowej oraz poprzez platformę [[Steam]]. Główną cechą tej gry, jest jej kreskówkowy wygląd rodem z kreskówek Looney Tunes. Pozwala to też łatwo odróżnić postacie. Gra obfituje w czarny humor, a od PEGI dostała oznaczenie +15.
{{Stub|*Dodać opisy do każdej postaci nie łamiące praw autorskich, rozwinąć rozgrywkę, dodać zdjęcia i źródła.}}
+
{{Gra infobox
+
|grafika=Teamfortress2box.jpg
+
|producent=[[Valve Software]]
+
|wydawca=[[Valve Software]]
+
|dystrybucja=*[[Electronic Arts]] (Pudełkowa)<br>*[[Steam]] (Online)
+
|data wydania=10 październia 2007- USA<br>18 październia 2007- EU
+
|nośniki=DVD, Blu-ray, Steam
+
|gatunek=First person shooter
+
|tryb gry=Multiplayer
+
|platforma=Microsoft Windows, Mac OS, Xbox, Xbox 360, PlayStation 3
+
|silnik=[[Source]]
+
|wymagania='''''minimalne:'''''
+
* Procesor 1.7 GHz, 512 MB RAM, DirectX 8 lub nowszy, połączenie internetowe
+
'''''zalecane:'''''
+
* Procesor 3.0 GHz, 1024 MB RAM, DirectX 9.0c lub nowszy, połączenie internetowe
+
|kontrolery=klawiatura i mysz, joystick, gamepad
+
|kategorie wiekowe=BBFC: 15<br>ESRB: M<br>OFLC: MA15+<br>PEGI: 16+
+
|scenarzysta=
+
|designer=
+
|kompozytor=
+
|poprz. gra=
+
|nast. gra=
+
}}
+
'''Team Fortress 2''' - sieciowy FPS wyprodukowany przez [[Valve Software]] i wydany 9 kwietnia 2007 roku w Ameryce Północnej i 11 kwietnia w Europie. Po raz pierwszy ukazała się w pakiecie [[The Orange Box]]a później trafiła do sprzedaży jako osobny tytuł. Można nabyć ją w wersji pudełkowej oraz poprzez platformę [[Steam]]. Główną cechą tej gry jest jej kreskówkowy wygląd rodem z kreskówek Looney Tunes. Pozwala to też łatwo odróżnić postacie. Gra obfituje w czarny humor, a od PEGI dostała oznaczenie +15. 11 czerwca została wydana na komputery Mac.
+
 
+
Gra w wersji na Xboxa 360 nie jest rozwijana. Nie ma w niej systemu przedmiotów, zatem każda klasa posiada tylko podstawowy arsenał, oraz występują w niej tylko podstawowe tryby gry.
+
  
 
==Rozgrywka==
 
==Rozgrywka==
W grze mamy dwie rywalizujące ze sobą drużyny - [[RED]] i [[BLU]]. Rozgrywka jest ściśle uzależniona od mapy na której toczona jest gra.
 
Aktualnie jest 14 trybów rozgrywki i łącznie 74 oficjalne mapy.
 
 
===Zdobądź flagę===
 
Gracze muszą wykraść teczkę (flagę) z bazy przeciwnika i dostarczyć ją do swojej bazy. Równocześnie muszą chronić własną teczkę. Wygrywa drużyna, która osiągnie limit zebranych teczek (domyślny limit to 3) lub po upływie czasu (rundy) będzie miała ich więcej.
 
*'''Mapy''': [[2fort|ctf_2fort]], ctf_Turbine, ctf_Well, ctf_Sawmill, ctf_Doublecross
 
 
===Punkt kontrolny===
 
Punkt kontrolny to kategoria trybów gry dostępnych w grze.
 
====Standardowe punkty kontrolne====
 
Polega na przejmowaniu punktów kontrolnych. Na mapie zawsze znajduje się 5 punktów, po 2 należące do każdej z drużyn i jeden, środkowy neutralny. Na początku rozgrywki można przejąc tylko środkowy punkt, reszta jest zablokowana. Dopiero po jego zajęciu, odblokowuje się następny punkt przeciwnej drużyny. Możliwe jest odbijanie punktów przeciwnej drużyny, ale tylko tych niezablokowanych. Wygrywa ta drużyna, która zajmie wszystkie punkty na mapie.
 
*'''Mapy''': cp_Badlands, cp_Fastlane, cp_Granary, cp_Well, cp_Yukon, cp_5gorge, cp_Coldfront, cp_Foundry, cp_Freight, cp_Gullywash, cp_Process, cp_Snakewater
 
 
====Atak/Obrona====
 
Drużyna RED broni, a BLU atakuje. Na mapie są 3 punkty, dwa pierwsze A i B mogą być zdobywane jednocześnie, natomiast ostatni C jest dostępny dopiero po zdobyciu pozostałych punktów. Gra trwa dopóki BLU nie zdobędą wszystkich punktów, lub do zakończenia czasu. Po skończonej rundzie, drużyny zamieniają się rolami.
 
*'''Mapy''':  cp_Gravelpit, cp_Junction
 
====Średniowieczny====
 
Na całej mapie są trzy punkty kontrolne. Przejęcie dwóch przez drużynę BLU umożliwia wygranie gry poprzez zdobycie trzeciego. W całej rozgrywce dostępne są tylko bronie do walki wręcz, dodatki i nieliczne bronie dystansowe, co ma odzwierciedlać klimat średniowiecza.
 
*'''Mapy''': cp_degrootkeep
 
===Kontrola terytorialna===
 
W tym przypadku cała mapa jest podzielona 6 sektorów. Na każdym znajdują się 1 punkt kontrolny. Drużyny walczą ze sobą tylko na 2 sektorach naraz o przejęcie punktu przeciwnika. Drużyna, która zajmie punkt, przejmuje sektor, a rozgrywka przechodzi do następnej pary sektorów. Celem gry jest przejęcie wszystkich części na mapie, a w wyniku tego całej mapy. Gdy jednej z drużyn pozostanie pod kontrolą tylko jeden sektor, rozgrywka zmienia się ze zwykłego CP na Atak/Obronę.
 
*'''Mapy''': tc_Hydro
 
===Ładunek===
 
Drużyna BLU przesuwa przez całą mapę (po określonym z góry torze) wózek z ładunkiem wybuchowym. Gdy bomba osiągnie swój cel, zostaje zdetonowana, a drużyna BLU wygrywa. Zadaniem RED jest do tego nie dopuścić. Wózek może się przesuwać tylko gdy w jego pobliżu znajduje się gracz BLU. Im więcej graczy przy wózku, tym szybciej on jedzie. Wózek nie będzie jechał do przodu gdy znajduje się przy nim gracz RED. Jeśli przy bombie nie ma nikogo z drużyny BLU, zaczyna się krótkie odliczanie, po którym wózek zaczyna się powoli cofać, aż do ostatniego checkpointu. Jest ich kilka w zależności od danej mapy, za każdy checkpoint, drużyna BLU dostaje dodatkowy czas. Na niektórych mapach zostaje przesunięte (bliżej celu) pomieszczenie respwanu. Na podjazdach, wózek bez eskorty gracza z drużyny BLU od razu cofa się z większa niż normalnie prędkością.
 
*'''Mapy''': pl_Badwater Basin, pl_Goldrush, pl_Hoodoo, pl_Upward, pl_Thundermountain, pl_Barnblitz, pl_Borneo, pl_Cactus Canyon, pl_Frontier
 
====Wyścig ładunków====
 
Zasady są w zasadzie takie same jak w trybie Payload, z tą różnicą, że obie drużyny pchają wózki. Obie muszą jednocześnie atakować i się bronić. Wygrywa ta która pierwsza dotrze z wózkiem do bazy wroga (końca toru).
 
*'''Mapy''': plr_Pipeline, plr_Hightower, plr_Nightfall
 
 
===Arena===
 
Warunkiem zwycięstwa jest zdobycie jedynego na mapie punktu kontrolnego albo wyeliminowanie wszystkich członków przeciwnej drużyny. Każdy gracz posiada tylko jedno życie, nie można zmieniać klas, ani dołączać się podczas już rozpoczętej rozgrywki. Mapy są odpowiednio przystosowane do rozgrywki: ilość apteczek jest ograniczona do minimum, nie ma szaf z zaopatrzeniem. Obowiązuje zasada pierwszej krwi - kto pierwszy zabije w danej rundzie dostaje na kilka sekund ciosy krytyczne. Punkt kontrolny nie jest od razu dostępny. Odblokowuje się dopiero po 1 minucie.
 
*'''Mapy''': arena_Badlands, arena_Granary, arena_Lumberyard, arena_Ravine, arena_Nucleus, arena_Sawmill, arena_Watchtower, arena_Well, arena_Offblast
 
 
===Król wzgórza===
 
Obie drużyny walczą o kontrolę nad jednym punktem umiejscowionym pośrodku mapy. Po zajęciu punktu dana drużyna musi utrzymać go przez 3 minuty łącznie. Punkt może być wielokrotnie odbijany, po każdej stracie czas jednej drużyny zostaje "zamrożony", a aktywuje się licznik drużyny przeciwnej. 
 
*'''Mapy''': koth_Viaduct, koth_Sawmill, koth_Nucleus, koth_Harvest, koth_Badlands, koth_Kong King, koth_Lakeside, koth_Suijin
 
 
===Dostawa specjalna===
 
W tym trybie gry, obie drużyny muszą przetransportować ładunek z Australium do rakiety, zanim członkowie przeciwnej drużyny zrobią to samo. Jeśli członek jednej drużyny upuści ładunek, tylko gracze z tej samej drużyny mogą go podnieść. W innym wypadku, zostanie on przeniesiony z powrotem do strefy zrzutu.
 
*'''Mapy''': sd_doomsday
 
===Mann vs. Machine===
 
Tryb gry dodany w aktualizacji o tej samej nazwie. Sześć graczy musi obronić bazę przed atakiem robotów, które chcą przenieść do niej bombę. Pomiędzy falami ataków, gracze mogą ulepszać swoje bronie, statystyki oraz manierki.
 
*'''Mapy''': mvm_mannworks, mvm_coaltown, mvm_decoy, mvm_bigrock, mvm_mannhattan, mvm_rottenburg
 
 
 
==Postacie==
 
==Postacie==
Postacie w grze dzielą się na 3 grupy - ofensywne ([[Scout]], [[Soldier]], [[Pyro]]), defensywne ([[Demoman]], [[Heavy]], [[Engineer]]), oraz grupa wsparcia ([[Medic]], [[Sniper]], [[Spy]]).
+
Postacie w grze dzielą się na 3 typy. Ofensywne ([[Scout]], [[Soldier]], [[Pyro]]), defensywne ([[Demoman]], [[Heavy]], [[Engineer]]), oraz grupa wsparcia ([[Medic]], [[Sniper]], [[Spy]]).
  
 
===Ofensywne===
 
===Ofensywne===
Postacie ofensywne, służą do atakowania punktów kontrolnych, zabierania Teczek oraz do pchania wózka.
+
Postacie ofensywne, służą do atakowania Control Pointów, zabierania Teczek, oraz do pchania wózka na mapach Payload.
 
====Scout====
 
====Scout====
 
''Więcej w osobnym artykule o nazwie '''[[Scout]]'''''
 
''Więcej w osobnym artykule o nazwie '''[[Scout]]'''''
  
 +
Scout jest najszybszą i najlżejszą klasą w Team Fortress 2. Scout używa swej nadzwyczajnej prędkości by przebić się za linię wroga nim jego obrońcy zdążą zareagować. Słabości jakimi są mała odporność i słabe uzbrojenie nadrabia prędkością i niezwykłą zwinnością poruszania się. Posiada też double-jump.
 
*Numer klasy: 1
 
*Numer klasy: 1
 
*Ilość życia: 125 ([[Übercharge]]: 175)
 
*Ilość życia: 125 ([[Übercharge]]: 175)
 
*Prędkość: 133%
 
*Prędkość: 133%
*Podstawowe uzbrojenie: [[Scattergun]], [[Pistolet]], [[Baseball Bat]]
+
*Podstawowe uzbrojenie: [[Obrzyn]], [[Pistolet]], [[Kij bejsbolowy]]
 
*Pochodzenie: Boston, USA
 
*Pochodzenie: Boston, USA
 
*Aktor głosowy: Nathan Vetterlein
 
*Aktor głosowy: Nathan Vetterlein
  
Dnia 24 lutego 2009, [[Valve Software|Valve]] wydało update, który wzbogacił grę o nowe achievementy oraz bronie dla Scouta.
+
Dnia 24 lutego 2009, [[Valve Software|Valve]] wydało update który wzbogacił grę o nowe bronie i achievmenty dla Scouta oraz nowe bronie.
  
 
====Soldier====
 
====Soldier====
 
''Więcej w osobnym artykule o nazwie '''[[Soldier]]'''''
 
''Więcej w osobnym artykule o nazwie '''[[Soldier]]'''''
  
 +
Soldier jest dobry w każdej dziedzinie, przez to jednak w żadnej nie jest najlepszy. Doskonale radzi sobie z każdą inną postacią w grze, jednak nie posiada wyjątkowych umiejętności dzięki których mógłby stać się mistrzem. Nadaje się do obrony kluczowych miejsc na mapie, jednak nie radzi sobie z tym aż tak dobrze jak Heavy czy Demoman. Jest najlepszą postacią dla nowych graczy.
 
*Numer klasy: 2
 
*Numer klasy: 2
 
*Ilość życia: 200 ([[Übercharge]]: 300)
 
*Ilość życia: 200 ([[Übercharge]]: 300)
 
*Prędkość: 80%
 
*Prędkość: 80%
*Podstawowe uzbrojenie: [[Rocket launcher]], [[Shotgun]], [[Shovel]].
+
*Podstawowe uzbrojenie: [[Wyrzutnia rakiet]], [[Strzelba]], [[Saperka]].
*Pochodzenie: Midwest, USA
+
*Pochodzenie: USA
 
*Aktor głosowy: Rick May
 
*Aktor głosowy: Rick May
  
Linia 103: Linia 34:
 
''Więcej w osobnym artykule o nazwie '''[[Pyro]]'''''
 
''Więcej w osobnym artykule o nazwie '''[[Pyro]]'''''
  
 +
Pyro to najgorsza rzecz na którą można natrafić wychodząc zza rogu. Jego Miotacz Ognia jest potężną bronią na krótkich dystansach, co czyni Pyro śmiertelnie niebezpiecznym w bezpośrednich starciach. Dobrym miejscem dla tej postaci jest pierwsza linia obrony, gdzie może zaskakiwać wroga wchodzącego do bazy. W ataku - nieoceniony w sianiu zamętu.
 
*Numer klasy: 3
 
*Numer klasy: 3
 
*Ilość życia: 175 ([[Übercharge]]: 260)
 
*Ilość życia: 175 ([[Übercharge]]: 260)
 
*Prędkość: 100%
 
*Prędkość: 100%
*Podstawowe uzbrojenie: [[Flamethrower]], [[Shotgun]], [[Fire axe]].
+
*Podstawowe uzbrojenie: [[Miotacz ognia]], [[Strzelba]], [[Toporek strażacki]].
 
*Pochodzenie: nieznane.
 
*Pochodzenie: nieznane.
 
*Aktor głosowy: Dennis Bateman
 
*Aktor głosowy: Dennis Bateman
  
Dnia 19 czerwca 2008 [[Valve Software|Valve]] wydało update, który wzbogacił grę o nowe bronie i achievementy dla Pyro'a oraz nowe mapy.
+
Dnia 19 czerwca 2008 [[Valve Software|Valve]] wydało update który wzbogacił grę o nowe bronie i achievmenty dla Pyro'a oraz nowe mapy.
  
 
===Defensywne===
 
===Defensywne===
Postacie defensywne, przydatne są zwłaszcza do obrony Control Pointów, teczek, a także do uniemożliwiania przemieszczenia wózka na mapach Payload.
+
Postacie defensywne, przydatne są zwłaszcza do obrony Control Pointów, Teczek, a także do uniemożliwiania przemieszczenia wózka na mapach Payload.
 
====Demoman====
 
====Demoman====
 
''Więcej w osobnym artykule o nazwie '''[[Demoman]]'''''
 
''Więcej w osobnym artykule o nazwie '''[[Demoman]]'''''
 +
 +
Demoman to wszechstronna klasa walcząca, z absurdalną ilością ładunków wybuchowych. Demoman jest świetną klasą do bronienia wąskich korytarzy i przejść. Osoba wprawiona w walce granatnikiem może odbijać granaty od różnych powierzchni i powodować że wybuchną dokładnie tam gdzie spowoduje to najwięcej dobra. Demoman jest na pewno klasą dla każdego kto chce narobić sporo hałasu.
  
 
*Numer klasy: 4
 
*Numer klasy: 4
 
*Ilość życia: 175 ([[Übercharge]]: 250)
 
*Ilość życia: 175 ([[Übercharge]]: 250)
 
*Prędkość: 93%
 
*Prędkość: 93%
*Podstawowe uzbrojenie: [[Grenade launcher]], [[Sticky bomb launcher]], [[Bottle]].
+
*Podstawowe uzbrojenie: [[Granatnik]], [[Wyrzutnia samoprzylepnych bomb]], [[Butelka szkockiej]].
*Pochodzenie: Ullapool, Szkocja
+
*Pochodzenie: Szkocja
 
*Aktor głosowy: Gary Schwartz
 
*Aktor głosowy: Gary Schwartz
  
 
====Heavy====
 
====Heavy====
 
''Więcej w osobnym artykule o nazwie '''[[Heavy]]'''''
 
''Więcej w osobnym artykule o nazwie '''[[Heavy]]'''''
 +
 +
Heavy to najwolniejsza ale najpotężniejsza postać. Używa ogromnego miniguna który potrafi zniszczyć całą drużynę przeciwnika. Jest filarem obrony, który poradzi sobie z każdą klasą która przedrze się przez pierwszą linię defensywy. Dodatkowo Heavy nie potrafi być cicho więc o zasadzkach w jego przypadku nie ma mowy.
  
 
*Numer klasy: 5
 
*Numer klasy: 5
 
*Ilość życia: 300 ([[Übercharge]]: 450)
 
*Ilość życia: 300 ([[Übercharge]]: 450)
 
*Prędkość: 77% (Przy rozkręconym [[Minigun|Minigunie]]: 27%)
 
*Prędkość: 77% (Przy rozkręconym [[Minigun|Minigunie]]: 27%)
*Podstawowe uzbrojenie: [[Minigun]], [[Shotgun]], [[Fists]].
+
*Podstawowe uzbrojenie: [[Minigun]], [[Strzelba]], [[Pięści]].
 
*Pochodzenie: Rosja
 
*Pochodzenie: Rosja
 
*Aktor głosowy: Gary Schwartz
 
*Aktor głosowy: Gary Schwartz
 
Dnia 19 sierpnia 2008 roku [[Valve Software|Valve]] wydało update, który wzbogacił grę o nowe bronie i achievementy dla Heavy'ego, nowe mapy i nowy tryb gry.
 
  
 
====Engineer====
 
====Engineer====
 
''Więcej w osobnym artykule o nazwie '''[[Engineer]]'''''
 
''Więcej w osobnym artykule o nazwie '''[[Engineer]]'''''
 +
 +
Engineer potrafi budować Działka Strażnicze, Podajniki amunicji i apteczki oraz  Teleportery. Umiejętność dobrego rozlokowania tych konstrukcji jest kluczowe w jego pracy. Najlepiej sprawdza się w zadaniach defensywnych ale umiejętne umieszczenie jego konstrukcji może bardzo wydatnie wesprzeć ofensywę. Jeśli lepiej planujesz i kombinujesz niż walczysz, granie Engineerem sprawi ci przyjemność
  
 
*Numer klasy: 6
 
*Numer klasy: 6
 
*Ilość życia: 125 ([[Übercharge]]: 175)
 
*Ilość życia: 125 ([[Übercharge]]: 175)
 
*Prędkość: 100%
 
*Prędkość: 100%
*Podstawowe uzbrojenie: [[Shotgun]], [[Pistolet]], [[Wrench]], [[PDA]]
+
*Podstawowe uzbrojenie: [[Strzelba]], [[Pistolet]], [[Klucz]], [[Inżynierskie PDA]]
**Zawartość PDA: [[Sentry]], [[Dispenser]], [[Teleporter]].
+
**Zawartość PDA: [[Działko]], [[Podajnik]], [[Teleporter]].
 
*Pochodzenie: Bee Cave, USA
 
*Pochodzenie: Bee Cave, USA
 
*Aktor głosowy: Grant Goodeve
 
*Aktor głosowy: Grant Goodeve
 
+
[[Kategoria:Team Fortress 2]]
===Wsparcie===
+
Ta grupa zajmuje się pomocą podczas walki, np. Medic leczy rannych towarzyszy, Spy zakrada się do przeciwnika od tyłu itp.
+
====Medic====
+
''Więcej w osobnym artykule o nazwie '''[[Medic]]'''''
+
 
+
*Numer klasy: 7
+
*Ilość życia: 150 ([[Übercharge]]: 225)
+
*Prędkość: 107%
+
*Podstawowe uzbrojenie: [[Syringe gun]], [[Medigun]], [[Bonesaw]]
+
*Pochodzenie: Stuttgart, Niemcy
+
*Aktor głosowy: Moby Francke
+
 
+
Dnia 29 kwietnia 2008 [[Valve Software|Valve]] wydało update, który wzbogacił grę o nowe bronie i achievementy Medica oraz wprowadził nowe mapy.
+
====Sniper====
+
''Więcej w osobnym artykule o nazwie '''[[Sniper]]'''''
+
 
+
*Numer klasy: 8
+
*Ilość życia: 125 ([[Übercharge]]: 175)
+
*Prędkość: 100% (Z włączonym zoomem: 27%. Z włączonym zoomem i kucając: 3%, z naciągniętym łukiem: 45%, z Razorbackiem: 85%)
+
*Podstawowe uzbrojenie: [[Sniper rifle]], [[SMG|Submachine Gun]], [[Kukri]]
+
*Pochodzenie: Australia
+
*Aktor głosowy: John Patrick Lowrie
+
 
+
Dnia 21 maja 2009, [[Valve Software|Valve]] wydało update Snipera i Spy'a, który urozmaicił grę o nowe bronie i achievementy dla nich, nowy tryb gry oraz nowe mapy.
+
 
+
====Spy====
+
''Więcej w osobnym artykule o nazwie '''[[Spy]]'''''
+
 
+
*Numer klasy: 9
+
*Ilość życia: 125 ([[Übercharge]]: 175)
+
*Prędkość: 100%
+
*Podstawowe uzbrojenie: [[Revolver]], [[Electro Sapper]], [[Butterfly knife]], [[Disguise Kit]], [[Invisibility Watch]]
+
*Pochodzenie: Francja
+
*Aktor głosowy: Dennis Bateman
+
 
+
Dnia 21 maja 2009, [[Valve Software|Valve]] wydało update Snipera i Spy'a, który urozmaicił grę o bronie i achievementy dla nich, nowy tryb gry oraz nowe mapy.
+
 
+
==Meet the Team==
+
W celach reklamowych, [[Valve Software|Valve]] wydaje kilkuminutowe filmiki promujące każdą z klas i nie tylko ([[Meet the Sandvich|Meet the Sandvich]]). Wychodzą one zazwyczaj razem z update'ami dla klas.
+
 
+
===Wydane filmiki===
+
*[[Meet the Demoman]]
+
*[[Meet the Engineer]]
+
*[[Meet the Heavy]]
+
*[[Meet the Sandvich]]
+
*[[Meet the Scout]]
+
*[[Meet the Sniper]]
+
*[[Meet the Soldier]]
+
*[[Meet the Spy]]
+
*[[Meet the Medic]]
+
*[[Meet the Pyro]]
+
 
+
==Linki==
+
[http://store.steampowered.com/app/440/ Sklep Steam]
+
 
+
{{Valve}}
+
{{TF2bronie}}
+
{{TF2mapy}}
+
 
+
 
+
[[Kategoria:Team Fortress]]
+
 
+
[[tf2wiki:Team Fortress 2]]
+
[[wikipedia:Team Fortress 2]]
+
[[wikipediapl:Team Fortress 2]]
+

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)