Edytujesz „Wiktor Antonow”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 2: | Linia 2: | ||
{{PracownikValve infobox | {{PracownikValve infobox | ||
|grafika=Viktor Antonov.jpg | |grafika=Viktor Antonov.jpg | ||
− | |imieinazwisko= | + | |imieinazwisko=Viktor Antonov |
|data= | |data= | ||
|pochodzenie=Sofia, Bułgaria | |pochodzenie=Sofia, Bułgaria | ||
|stanowisko=dyrektor artystyczny, rysownik | |stanowisko=dyrektor artystyczny, rysownik | ||
− | |gry=[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Lost Coast]] | + | |gry=[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Lost Coast]]}} |
− | }} | + | |
− | ''' | + | '''Viktor Antonov''' to artysta, rysownik i pisarz, który współpracował z [[Valve Software]] przy produkcji [[Half-Life 2]] i [[Half-Life 2: Lost Coast]]. Stworzył charakterystyczny styl architektury i technologii [[Kombinat]]u, [[City 17]] oraz klasztoru [[Św. Olga|Św. Olgi]]. Wiele jego conept-artów dotyczyło wyciętych ostatecznie z Half-Life 2 lokacji takich jak: [[Air Exchange]], [[Fabryki Kombinatu]] czy [[Manhack Arcade]]. Jak napisał w komentarzu do [[Raising the Bar]], większość jego concept-artów powstawała na już istniejących screenach z wczesnych wersji gry. |
− | + | Viktor urodził się w stolicy Bułgarii - Sofii. W wieku 17 lat wyemigrował do Francji. Później mieszkał również w Szwajcarii i w USA (Los Angeles oraz Seattle). Zdobył wykształcenie na ''Art Center College of Design'' w Pasadenie. Jest obecny w przemyśle rozrywkowym od 1996 roku. Założył własną firmę ''The Building'' z siedzibą w Paryżu, która zajmuje się projektowaniem i doradztwem dla filmu, telewizji i twórców gier wideo. | |
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
− | *Wiele elementów City 17 zostało zainspirowanych prawdziwymi lokacjami rodzimego miasta | + | *Wiele elementów City 17 zostało zainspirowanych prawdziwymi lokacjami rodzimego miasta Viktora - Sofii. |
==Galeria== | ==Galeria== | ||
Linia 39: | Linia 38: | ||
[[Kategoria: Pracownicy Valve]] | [[Kategoria: Pracownicy Valve]] | ||
− | [[overwiki: | + | [[overwiki:Viktor Antonov]] |