Edytujesz „Zamek do drzwi”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 20: | Linia 20: | ||
Zamki [[Kombinat]]u są używane w miastach, bazach oraz miejscach wymagających ochrony. | Zamki [[Kombinat]]u są używane w miastach, bazach oraz miejscach wymagających ochrony. | ||
[[Plik:C_door_lock.jpg|thumb|left|Zamek na drzwiach]] | [[Plik:C_door_lock.jpg|thumb|left|Zamek na drzwiach]] | ||
− | Mogą one być otwarte z panelu kontrolnego, jednak [[Alyx Vance]] korzystając ze swojego urządzenia [[EMP]] otwiera je bez użycia [[panel kontrolny|konsoli]]. Robi tak np. w [[Nova Prospekt]] | + | Mogą one być otwarte z panelu kontrolnego, jednak [[Alyx Vance]] korzystając ze swojego urządzenia [[EMP]] otwiera je bez użycia [[panel kontrolny|konsoli]]. Robi tak np. w [[Nova Prospekt]] |
− | W ''[[Half-Life 2: Episode One ]]'' zamki wykazują zdolność do autodestrukcji: lampka miga na czerwono i emituje sygnał dźwiękowy, a następnie urządzenie eksploduje, niszcząc drzwi. Jest to często wykorzystywane przez [[Kombinat]] w celu wejścia do budynku przy użyciu siły. | + | W''[[Half-Life 2: Episode One ]]'', zamki wykazują zdolność do autodestrukcji: lampka miga na czerwono i emituje sygnał dźwiękowy, a następnie urządzenie eksploduje, niszcząc drzwi. Jest to często wykorzystywane przez [[Kombinat]] w celu wejścia do budynku przy użyciu siły. |
===Występowanie=== | ===Występowanie=== |