Chell

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (infobox, drobna redakcja)
(Anulowanie wersji nr 20338 utworzonej przez 212.160.175.254 (dyskusja) Wszystkie obiekty testowe były wybudzane po 20 latach. Podana jest tam data zahibernowania.)
 
(Nie pokazano 15 wersji utworzonych przez 9 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 +
<ikony>p1|p2|aperture</ikony>
 
{{stub}}
 
{{stub}}
 
{{Postac infobox
 
{{Postac infobox
Linia 4: Linia 5:
 
|okres=
 
|okres=
 
|grupa=[[Aperture Science]]
 
|grupa=[[Aperture Science]]
|pozycja=królik doświadczalny
+
|pozycja=obiekt testowy
 
|pochodzenie=Ziemia
 
|pochodzenie=Ziemia
 
|rasa=człowiek, biała
 
|rasa=człowiek, biała
 
|oczy=szaroniebieskie
 
|oczy=szaroniebieskie
 
|wlosy=czarne
 
|wlosy=czarne
|obsluga=[[Aperture Science Handheld Portal Device]]
+
|obsluga=[[Handheld Portal Device]]
 
|dubbing=brak
 
|dubbing=brak
 
|model=[[Alésia Glidewell]]
 
|model=[[Alésia Glidewell]]
Linia 18: Linia 19:
 
{{Cytat|Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?|[[GLaDOS]]}}
 
{{Cytat|Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?|[[GLaDOS]]}}
  
'''Chell''' jest głównym bohaterką gry ''[[Portal]]''. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z protezami [[Advanced Knee Replacement]] przyczepionych do kolan, które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń.
+
'''Chell''' jest główną bohaterką gry [[Portal]] i [[Portal 2]]. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z [[Zaawansowany zamiennik stawu kolanowego|protezami]] przyczepionych do kolan, a potem w [[Buty wysokoupadkowe|specjalnych butach]], które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach [[Aperture Science]]. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez [[Ratman]]a i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania [[GLaDOS]].
 +
 
 +
W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak kiedy zostanie uderzona w głowę krawędzią kostki obciążeniowej, stęknie z bólu. Z kwestii GLaDOS można wywnioskować, iż Chell została porzucona w dzieciństwie.
 +
 
 +
==Ciekawostki==
 +
*Według jednej z teorii jej matką jest [[Caroline]], asystentka Cave'a Johnsona. Możliwe, że [[Cave Johnson]] jest ojcem Chell.
 +
 
 +
==Galeria==
 +
===Concept arty===
 +
<gallery>
 +
Plik:Chell concept portal 2.jpg|Projekt Chell dla [[Portal 2]].
 +
Plik:Chell concept portal 2 side.jpg|Widok z boku
 +
Plik:Chell 5F00 progress.jpg |Render 3D projektu
 +
</gallery>
 +
<gallery>
 +
Plik:Chell-etapy-chrono.jpg | Chronologiczne zestawienie projektów wyglądu Chell
 +
Plik:Portal_2_chell_large.jpg | Ostateczna wersja
 +
Plik:Nugwd.jpg | Chell na okładce Canard PC
 +
</gallery>
  
 
{{Postacie}}  
 
{{Postacie}}  
 
[[Kategoria:Postacie z Portal]]
 
[[Kategoria:Postacie z Portal]]
 +
 +
[[overwiki:Chell]]
 +
[[wikipedia:List_of_Half-Life_universe_characters#Chell]]
 +
[[wikipediapl:Portal (gra komputerowa)]]

Aktualna wersja na dzień 21:34, 10 lut 2014

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Chell
Chell ingame.jpg
Przynależność Aperture Science
Pozycja obiekt testowy
Wygląd i zdolności
Pochodzenie Ziemia
Rasa człowiek, biała
Kolor oczu szaroniebieskie
Kolor włosów czarne
Obsługa Handheld Portal Device
Informacje techniczne
Dubbing brak
Model/ka Alésia Glidewell

Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?


Chell jest główną bohaterką gry Portal i Portal 2. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z protezami przyczepionych do kolan, a potem w specjalnych butach, które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach Aperture Science. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez Ratmana i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania GLaDOS.

W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak kiedy zostanie uderzona w głowę krawędzią kostki obciążeniowej, stęknie z bólu. Z kwestii GLaDOS można wywnioskować, iż Chell została porzucona w dzieciństwie.

[edytuj] Ciekawostki

  • Według jednej z teorii jej matką jest Caroline, asystentka Cave'a Johnsona. Możliwe, że Cave Johnson jest ojcem Chell.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Concept arty